FANDOM

“Zrobić to czy nie?”
Sezon 2, Odcinek 14
Informacje
Premiera

3 grudnia 2010

Chronologia
Poprzedni

Presja

Następny

Nieświadomość

Jest to czternasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Julia spotyka się z Basią w szkole. Opowiada koleżance o swoim postępującym związku z Arturem. Mówi, że wszystko jest cudowne, oprócz tego, że muszą się ukrywać. Wtem Artur podchodzi do dziewczyn i mówi Julii, że na długiej przerwie mogą spotkać się w kanciapie pod schodami, gdyż nikt tam nie wchodzi. Dziewczyna od razu zgadza się. Na miejscu okazuje się, że Artur chce ją zaprosić do kina samochodowego na wieczór. Julia pyta się, jak to, skoro jest to publiczne miejsce. Artur odpowiada, że będzie ciemno, a poza tym w samochodzie i tak prawie nic nie widać. Podekscytowana Julia nie może się doczekać. Wieczorem para siedzi w samochodzie zaparkowanym na dużym parkingu i ogląda Titanica. Obejmują się, gdy nagle Julia zauważa w samochodzie obok dyrektora Włodarczyka, co od razu mówi Arturowi. Chłopak natychmiastowo wyjeżdża z kina. Mówi, że mogą pojechać do jego mieszkania, bo Kamil wyszedł na spotkanie dotyczące sztuki. Julia zgadza się. Na miejscu dziewczyna nie zdąża zdjąć butów, a chłopak już całuje ją i zbliża się do łóżka. Julia nie spodziewała się takiego przyspieszenia wydarzeń, lecz jest gotowa na wszystko. Boi się, że nie tracąc dziewictwa z Arturem, chłopak rzuci ją, gdyż ma 22 lata i swoje potrzeby. Para spędza więc tego dnia swoją pierwszą noc razem.

Wątek poboczny Edytuj

Marysia stoi na przerwie z Beatą i Michałem, rozmawiając o repertuarze zespołu Odcień Szarości i poszukiwaniach menedżera. Dziewczyny uważają, że poszukiwania powinni rozpocząć niezwłocznie, lecz Michał twierdzi, że nie są jeszcze gotowi do rzucenia na głęboką wodę. Wtem kontemplacje przerywa im Wojtek, który przytula się do Marysi. Dziewczyna mówi, żeby chwilę poczekał, bo akurat są w trakcie ważnej rozmowy. Wojtek odpowiada, że nie będzie na nic czekał i ma mu poświęcić trochę swojego czasu. Para odchodzi na bok, po czym Wojtek mówi, że ostatnio Marysia w ogóle nie interesuje się nim, tylko wciąż swoim zespołem. Dziewczyna odpowiada, że chłopak przesadza, gdyż ona próbuje spełnić swoje marzenia i powinien ją w tym wspierać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki