FANDOM

“Zakazany związek”
Sezon 2, Odcinek 17
Informacje
Premiera

4 lutego 2011

Chronologia
Poprzedni

Powrót w czerni

Następny

Miłość przede wszystkim

Jest to siedemnasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Beata przychodzi do domu Michała, a drzwi otwiera jej jego ojciec, Radosław. Mężczyzna od razu wie, co się kroi, więc mówi synowi, że ma gościa. Chłopak podchodzi do drzwi i całuje Beatę na powitanie. Mówi tacie, że to jego dziewczyna. Radosław twierdzi, że przypomina mu jego poprzednią, Julię. Michał czuje się speszony, lecz Beata wcina się i mówi, że to dlatego, że jest jej siostrą. Radosław odpowiada, że nie będzie w to wnikał. Chwilę później para rozmawia o ważnej kwestii - swoim ujawnieniu się w szkole. Beata, mimo że za bardzo nie rozumie się z Julią, nie chce, by źle się przez nią czuła. Mimo tego oboje postanawiają, że już dość ukrywania się i w poniedziałek pokażą się już razem. Tego dnia idą więc przez szkołę za rękę i mijają Julię. Dziewczyna szturcha Beatę, po czym zaciąga ją na koniec korytarza. Pyta się retorycznie, czy siostra musi zabierać jej nawet byłego chłopaka. Beata odpowiada, że po prostu tak się złożyło, gdyż na początku nawet nie wiedziała, kim jest Michał. Julia mówi, że nie chodzi tu już nawet o nią, lecz o to, że Michał jest uzależniony od LSD i może być niebezpieczny. Beata jest zszokowana informacją, lecz zmyśla siostrze, że o wszystkim wie i chłopak przyrzekł jej, że nigdy już tego nie weźmie.

Wątek poboczny Edytuj

Marysia budzi się bez chęci do życia. Uważa, że po raz kolejny tusza odebrała jej coś, co kocha. Stwierdza, że nie może już z tym dłużej żyć i musi wziąć się za siebie. Postanawia ograniczyć jedzenie i zacząć ćwiczyć. Następnego dnia nie zjada więc śniadania, po czym kieruje się do szkoły. Spotyka się w niej z Wojtkiem. Chłopak mówi jej, że wygląda na zmęczoną. Marysia odpowiada, że to niestety jeden z efektów jej diety odchudzającej. Wojtek reaguje na tą informację entuzjastycznie. Dziewczyna mówi mu, że od razu po szkole kieruje się na siłownię. Na miejscu rozpoczyna biegi na bieżni, których nie przerywa przez bite cztery godziny. Kilka dni restrykcyjnej diety później postanawia zważyć się i, ku jej zdziwieniu, waga wskazuje już ponad 3 kilogramy mniej niż w zeszłym tygodniu. Z cudowną nowiną w myślach idzie do szkoły. Nagle jednak czuje się źle i upada, uderzając głową o ścianę. Podbiega do niej Wojtek, który widzi całe zdarzenie. Pyta się dziewczyny, czy nic się nie stało. Marysia odpowiada, że nie, gdyż czuje się dobrze, lecz przez moment ją zamroczyło. Wojtek pyta się, kiedy coś ostatnio jadła, a ona odpowiada, że poprzedniego dnia zjadła kawałek jabłka. Chłopak mówi, że może powinna ograniczyć swoją dietę, lecz Marysia odpowiada, że nie ma racji i już od dawna nie potrafi złapać z nim kontaktu. Kontynuuje mówiąc, że najlepiej będzie, jak odejdzie bez słowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki