FANDOM

“Wzloty i upadki”
Sezon 1, Odcinek 15
Informacje
Premiera

19 lutego 2010

Chronologia
Poprzedni

Ucieczka (2)

Następny

Dawna przyjaźń

Jest to piętnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Małgorzata boi się o zdrowie i życie syna, więc zapisuje go na badania psychologiczne do najbliższej poradni. Chłopiec, mimo niepewności, zgadza się, gdyż również zauważył swoje dziwne zachowania. Wybiera się na badania w trakcie pierwszych godzin lekcyjnych. Lekarka zadaje Timowi wiele pytań, między innymi czy ma wahania nastrojów, myśli samobójcze i stany depresyjne. Na większość pytań chłopak odpowiada “tak.” Po zakończeniu badań przychodzi do szkoły, gdzie radośnie wita go Malina. Tim zwierza jej się, że bardzo boi się wyników z poradni psychologicznej.

Wątek poboczny Edytuj

Renata rozmawia z koleżankami o swoim związku z Adrianem. Nagle wpada na pomysł, by już trzeci raz podsycić ten skandal. Postanawia powiedzieć innym dziewczynom prawdę - że jest z Adrianem tylko dlatego, by o niej mówiono. Gdyby natomiast plotka dotarła do Adriana, Renata powiedziałaby, że ktoś musiał wszystko wymyślić. Mówi więc to dziewczynom, niestety nie zauważa, że jej chłopak przechodzi akurat obok. Słysząc to szybko usuwa się ze wzroku Renaty. Po lekcjach czeka nad nią pod szkołą, by przeprowadzić poważną rozmowę. Gdy dziewczyna wychodzi, Adrian od razu mówi, że słyszał wszystko to, co powiedziała i zrywa z nią, nie dając jej nawet szansy na wyjaśnienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki