FANDOM

“Walka o sławę”
Sezon 1, Odcinek 4
Informacje
Premiera

18 września 2009

Chronologia
Poprzedni

Przyjaciele

Następny

Kobieciarz

Jest to czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Renata uważa, że jest zdecydowanie za mało rozpoznawalna w szkole i postanawia to zmienić. Jej pomysłem na wybicie się staje się związanie się z którymkolwiek chłopakiem, tylko po to, by był to pierwszy, skandaliczny związek w liceum. Na swój cel wybiera Adriana - chłopaka niezbyt mądrego, lecz wysportowanego. Umawia się z nim na kolację w restauracji. Podczas spotkania Renata słabo dogaduje się z Adrianem, lecz imponuje jej to, że chłopak bardzo się jej podlizuje. Renata postanawia dać szansę tej znajomości.

Wątek poboczny Edytuj

Basi nie ma w szkole, więc Zośka nie ma z kim rozmawiać. Od początku roku jednak intrygował ją Mateusz, który odzywał się tylko wtedy, gdy został o coś zapytany przez nauczycielkę. Zośka podchodzi więc do niego, siada obok i zaczyna nieciekawą rozmowę. Mateusz jednak wciąż nie odzywa się. Dopiero po 10 minutach od przyjścia dziewczyny oznajmia jej, że jest pierwszą osobą ze szkoły, która w ogóle zaczęła z nim rozmowę. Mimo zaciekawienia Zośka woli nie pytać, dlaczego Mateusz jest taki cichy. Nowi znajomi idą razem pod salę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki