FANDOM

“Ukryta prawda”
Sezon 1, Odcinek 18
Informacje
Premiera

7 maja 2010

Chronologia
Poprzedni

Choroba

Następny

Kilka końców (1)

Jest to osiemnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Julia i Michał postanawiają przenieść swój związek na kolejny poziom, co oznacza poznanie rodziców Michała. Dziewczyna wybiera się po szkole do jego domu i poznaje kolejno Radosława oraz Helenę. Okazuje się, że jest to naprawdę poukładana rodzina. Helena wyznaje, że Michał wiele razy wspominał w domu o Julii. Dziewczynie jest z tego powodu bardzo miło. Po uroczystej kolacji wybiera się z Michałem do jego pokoju. Siada na łóżku i zauważa w kącie pokoju gitarę, co zadziwia ją. Mówi, że nie wiedziała, że Michał jest muzykalnie uzdolniony. Chłopak ignoruje jej wypowiedź, siada obok i zaczyna całować. Chwila ta trwa krótko, gdyż Helena woła Michała, by zszedł po coś na dół. Chłopak mówi, że za chwilkę wróci i wychodzi z pokoju. Julia rozgląda się jeszcze raz i zauważa w biurku niezasuniętą szufladę, z której wystaje plastikowa torebka. Podchodzi bliżej i zauważa, że są w niej tabletki LSD. Nie może uwierzyć, że taki narkotyk znajduje się w pokoju jej chłopaka. Szybko zasuwa szufladę i wychodzi z domu. Michał pyta się, czy coś się stało, a Julia odpowiada, że zadzwoniła jej mama i musi natychmiast do niej jechać.

Wątek poboczny Edytuj

Renata czuje się źle z tym, że Adrian jej nienawidzi i postanawia go przeprosić - po raz pierwszy nie chodzi jej o rozgłos. Mimo wszystko, by go odzyskać, zamierza użyć kłamstwa. Podchodzi do niego w szkole, lecz on mówi, że nie zamierza mieć już z nią nic wspólnego. Renata łapie go za ramię i prosi, by dał jej chociaż moment wyjaśnienia po szkole w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Adrian niechętnie zgadza się. Kilka godzin później dawna para spotyka się tam. Renata, widząc zniesmaczoną minę Adriana, próbuje zrobić wszystko, by chłopak jej wybaczył i mówi kompletne kłamstwo - że koleżanki kazały jej wystawić ich związek na próbę i zmusiły ją do powiedzenia tego przy nim. Adrian wierzy w to, a radosna Renata przysuwa się do niego i chce pocałować, lecz on odwraca głowę. Mówi, że póki co mogą zostać przyjaciółmi, ale niczym więcej. Renata dopiero teraz uświadamia sobie, że podczas trwania "udawanego" związku naprawdę poczuła coś do chłopaka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki