FANDOM

“Ucieczka (2)”
Sezon 1, Odcinek 14
Informacje
Premiera

12 lutego 2010

Chronologia
Poprzedni

Ucieczka (1)

Następny

Wzloty i upadki

Jest to czternasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Malina siedzi w sali, kiedy nagle ktoś puka do drzwi. Niska kobieta w wręcz czerwonych włosach przedstawia się jako Małgorzata Bieńkowska, matka Tima, którego akurat tego dnia nie ma w szkole. Prosi, by Malina na moment wyszła z nią porozmawiać. Małgorzata mówi, że Tim wyszedł w nocy z domu i nie wrócił i pyta się, czy Malina nie wie, gdzie jest, gdyż zawsze dużo o niej mówił jako o swojej dziewczynie. Zdziwiona dziewczyna myśli przez moment i wpada na pomysł, że Tim mógł uciec do wąwozu. Niestety nie wie za bardzo, gdzie to jest, więc prosi, by poszedł z nią Maciek, który często tam imprezuje. Na miejscu Malina zauważa chłopaka siedzącego na leżącym pniu drzewa. Podchodzi z Maćkiem bliżej i okazuje się, że jest to Tim. Chłopak szybko wstaje trzymając w ręku dużą żyletkę. Grozi, że jeśli Maciek nie odejdzie, podetnie sobie żyły. Malina każe mu odejść, by mogła porozmawiać z Timem. Brytyjczyk przyznaje, że dziewczyna podobała się mu i został przez nią odrzucony dla Maćka. Malina mówi, że już więcej go nie zostawi i mogą się przyjaźnić, lecz musi wrócić do domu. Tim zgadza się. W domu Malina opowiada Małgorzacie zdarzenie w wąwozie. Matka martwi się zachowaniem syna.

Wątek poboczny Edytuj

Wojtek i Marysia spotykają się w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Bardzo dużo rozmawiają o szkole i skandalach. W pewnej chwili na scenę w kawiarni wychodzi pewien mężczyzna i mówi, że zaraz zaczyna się konkurs młodych talentów. Po kilku nieudanych występach i Wojtek, i Marysia mają dość. Marysia chce wyjść, lecz Wojtek każe jej zaczekać. Chwilę później prowadzący zaprasza ją na scenę do wykonania piosenki “Za każdym razem”. Zdziwiona dziewczyna czerwieni się na twarzy i nie chce wyjść na scenę, lecz za namową Wojtka w końcu wychodzi i śpiewa. Widownia jest zadziwiona talentem dziewczyny. Dostaje ona gromkie brawa. Okazuje się, że zajmuje również 1. miejsce w konkursie i wygrywa bon o wartości 300zł do wykorzystania w sklepie H&M. Po całym zajściu pyta się Wojtka, czy to jego zasługa. Chłopak odpowiada, że nie może zaprzeczyć. Marysia dziękuje mu, gdyż choć trochę w siebie uwierzyła i nieśmiale całuje go w usta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki