FANDOM

“Ucieczka (1)”
Sezon 1, Odcinek 13
Informacje
Premiera

5 lutego 2010

Chronologia
Poprzedni

Miasto nocą

Następny

Ucieczka (2)

Jest to trzynasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Malina spędza całe dnie obściskując się z Maćkiem, przez co całkowicie zerwała kontakt z Timem. Na lekcji języka polskiego nauczycielka przeprowadza temat o przyjaźni. Tim zgłasza się, chcąc się wypowiedzieć. Mówi, że prawdziwy przyjaciel będzie przy drugim niezależnie od tego, co by się działo i na pewno nie zostawi go dla kogoś innego. Malina wyczuwa aluzję do niej i po lekcji idzie porozmawiać z Timem. Uważa, że zachował się niedojrzale. Tim odpowiada, że to samo mógłby powiedzieć Malinie i odchodzi. Jeszcze tego samego wieczoru widać, jak Tim pakuje się w domu w mały, podręczny plecak.

Wątek poboczny Edytuj

Wojtek chce sprawić, by Marysia wreszcie w siebie uwierzyła. Nie rozumie jej poglądów i spojrzenia na świat, w którym widzi samych złych, wykorzystujących ją ludzi. Przypadkowo podsłuchuje, jak Marysia nuci “Za każdym razem”. Okazuje się, że dziewczyna ma całkiem dobry głos. Wojtek zapisuje ją na konkurs młodych talentów, który odbywa się w piątek w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Zaprasza ją na tą godzinę na mrożone koktajle. Niczego niespodziewająca się dziewczyna zgadza się na spotkanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki