FANDOM

“Topione smutki (2)”
Sezon 2, Odcinek 11
Informacje
Premiera

12 listopada 2010

Chronologia
Poprzedni

Topione smutki (1)

Następny

Ludzki problem

Jest to jedenasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Malina budzi się u siebie w łóżku z potwornym bólem głowy, suchością w ustach i w pobrudzonym stroju, w którym poprzedniego dnia zabawiała się w barze Drinker. Nie jest pewna, co się wtedy wydarzyło, ale po kilku chwilach kojarzenia faktów przypomina sobie, że Hubert wykorzystał ją seksualnie. Dziewczyna jest załamana, bo - pomimo swoich różnych złych nawyków - nie może uwierzyć, że straciła dziewictwo w tak młodym wieku i to z takim chłopakiem. Właściwie wydaje jej się, że jest to gwałt, ale takiej myśli nie chce przyjąć do siebie. Nie chce również wypaść na puszczalską dziewczynę, więc układa pewien plan. W szkole widzi Huberta w towarzystwie swoich kolegów. Podchodzi do niego i całuje go w usta. Jego koledzy wzdrygają brwiami i mówią, że nie wiedzieli, że Hubert ma dziewczynę. Chłopak odpowiada, że też nie wiedział, na co Malina mówi, by się nie wygłupiał. Koledzy Huberta odchodzą, po czym chłopak pyta się dziewczyny, co wyprawia, a Malina nie odpowiada, tylko w dalszym ciągu całuje go, by siedział już cicho.

Wątek poboczny Edytuj

Michał czuje się głupio po zbyt szybkim pocałowaniu Beaty i spotyka się z nią przed szkołą. Dziewczyna całuje go w usta na powitanie, lecz Michał uważa to za niezręczną sytuację. Mówi jej, że chyba za bardzo się pospieszyli, ponieważ słabo się znają i nie powinni od razu wkraczać w związek. Beata odpowiada, że do odważnych świat należy, ale jeśli mu to przeszkadza, to ma pomysł. Po lekcjach pójdą razem do ₳ɯɛsoʍɛ Café i poznają się lepiej. Chłopak przystaje na propozycję. W kawiarni para siada naprzeciwko siebie i zamawia dwie kawy wiedeńskie. Beata każe Michałowi opowiedzieć, co ciekawego działo się ostatnio w jego życiu. Chłopak wspomina coś o byłej dziewczynie, a historia wydaje się Beacie dziwnie znajoma. Nie zwraca jednak na to uwagi i następnie opowiada coś o sobie. Michał mówi, że Beata ma ciekawą osobowość i źle by się czuł, by nie dał szansy temu związkowi. Nagle dziewczynie wypada z kieszeni legitymacja i chłopak zauważa nazwisko dziewczyny... Kass. Mówi, że wcześniej chodził z jej siostrą. Beata na początku ma zdumioną minę, lecz po chwili całuje chłopaka i mówi, że ten związek może być ciekawy, lecz póki co muszą trzymać go w sekrecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki