FANDOM

“Topione smutki (1)”
Sezon 2, Odcinek 10
Informacje
Premiera

5 listopada 2010

Chronologia
Poprzedni

Pasujące charaktery

Następny

Topione smutki (2)

Jest to dziesiąty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Malina siedzi w szkole, kiedy zauważa Tima. Chce do niego podejść, lecz uprzedza ją Roksana, przez co przyjaciel nie zwraca na nią uwagi. Resztę dnia Malina spędza sama. Po szkole wysyła sms-a do Tima, czy chce się z nią spotkać, jednak chłopak nie odpisuje jej kilka godzin. Dziewczyna jest smutna i wreszcie wie, co czuł Tim, gdy ona zabawiała się z Maćkiem. Postanawia samotnie wybrać się do baru dla dorosłych Drinker. Zamawia kilka kolejek wódki, po których musi iść do toalety. Wstając z krzesła wpada na Huberta. Przeprasza go, plącząc się w wypowiedziach. Hubert pyta się, gdzie tak pędzi, a Malina odpowiada, że do toalety. Chłopak mówi, że zaprasza ją jeszcze na parę kolejek, a potem "pozwoli" jej pójść do toalety. Malina przystaje na propozycję. Po 20 minutach jest już tak wstawiona, że nie jest w stanie sama dojść do łazienki. Hubert pomaga jej w tym i wchodzi z nią do damskiej ubikacji. Postanawia wykorzystać sytuację i zmusza ją do seksu w kabinie. Dziewczyna jest tak pijana, że nie potrafi się przeciwstawić.

Wątek poboczny Edytuj

Michał, Beata, Marysia i Mateusz spotykają się na próbie zespołu Odcień Szarości. Okazuje się, że Beata przygotowała nuty do nowej piosenki i wszyscy mają je przećwiczyć. Członkowie zespołu posłusznie słuchają polecenia i rozchodzą się domów. Jedynie Michał podchodzi na moment do dziewczyny. Mówi jej, że jego gitara zepsuła się i musi kupić nową. Prosi też, by pomogła mu ją wybrać. Beata zgadza się i razem wybierają się do sklepu muzycznego. Michał mówi, że instrument, którą wybiorą, musi pasować do image'u ich zespołu. Dziewczyna wskazuje więc różową, cukierkową gitarę i pyta się, czy ta pasuje. Michał odpowiada, że jeśli wyjadą w trasę z Hanną Montaną, to oczywiście. Beata śmieje się z żartu chłopaka. W końcu wybierają gitarę wykonaną z ciemnego drewna. Kiedy mają się już żegnać, Michał patrzy w oczy dziewczyny i coś go porusza, więc nie wiedząc, czy za bardzo się nie spieszy, całuje ją. Ku jego szczęściu dziewczyna odpowiada na pocałunek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki