FANDOM

Tim Jones
Informacje
Pełne imię Timothy "Tim" Jones
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1996
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Czarne
Powiązania
Rodzina Małgorzata Bieńkowska (matka)
Związki Roksana Ling (dziewczyna)

Zośka Bartender (dziewczyna)

Inne
Pierwszy odcinek Nowe początki (1) (101)

Tim Jones to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Pochodzi z Wielkiej Brytanii, lecz przyjechał do Polski z matką po jej rozwodzie z ojcem. Jest bardzo towarzyski i zabawny. Ma zarówno czarne oczy, jak i włosy - są one średniej długości, zawsze dobrze uczesane.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Nowych początkach (1) Tim pojawia się po raz pierwszy. Jest widoczny wśród wielu uczniów w klasie gimnazjalnej.

W Przyjaciołach Tim siada z samotną Maliną na lekcji biologii. Dogaduje się z nią bardzo dobrze i zaprasza ją nawet do domu na mrożoną kawę. Dwójka zaprzyjaźnia się.

W Kobieciarzu zazdrosny Tim przygląda się sytuacji zaistniałej między Maliną a Maćkiem.

W Ucieczce (1) Tim zgłasza się na lekcji języka polskiego, chcąc wypowiedzieć się na temat przyjaźni. Mówi, że prawdziwy przyjaciel będzie przy drugim niezależnie od tego, co by się działo i na pewno nie zostawi go dla kogoś innego. Malina wyczuwa aluzję do niej i po lekcji idzie porozmawiać z Timem. Uważa, że zachował się niedojrzale. Tim odpowiada, że to samo mógłby powiedzieć Malinie i odchodzi. Jeszcze tego samego wieczoru widać, jak Tim pakuje się w domu w mały, podręczny plecak.

W Ucieczce (2) Tim ucieka z domu do wąwozu. Znajduje go tam jednak Malina z Maćkiem za inicjatywą jego matki. Chłopak, widząc ich, szybko wstaje trzymając w ręku dużą żyletkę. Grozi, że jeśli Maciek nie odejdzie, podetnie sobie żyły. Malina każe mu odejść, by mogła porozmawiać z Timem. Brytyjczyk przyznaje, że dziewczyna podobała się mu i został przez nią odrzucony dla Maćka. Malina mówi, że już więcej go nie zostawi i mogą się przyjaźnić, lecz musi wrócić do domu. Tim zgadza się. W domu Malina opowiada Małgorzacie zdarzenie w wąwozie. Matka martwi się zachowaniem syna.

We Wzlotach i upadkach Tim zostaje zapisany przez mamę na badania psychologiczne do najbliższej poradni. Chłopiec, mimo niepewności, zgadza się, gdyż również zauważył swoje dziwne zachowania. Wybiera się na badania w trakcie pierwszych godzin lekcyjnych. Lekarka zadaje Timowi wiele pytań, między innymi czy ma wahania nastrojów, myśli samobójcze i stany depresyjne. Na większość pytań chłopak odpowiada “tak.” Po zakończeniu badań przychodzi do szkoły, gdzie radośnie wita go Malina. Tim zwierza jej się, że bardzo boi się wyników z poradni psychologicznej.

W Chorobie Tim cały dzień chodzi rozdygotany, co zauważa Malina. Pyta się go, czy nie jest przypadkiem chory. Chłopak w nerwach krzyczy, żeby go nie denerwowała i rzuca nożyczkami, lecz Malina zdąża się schylić. Przestraszona przyjaciółka mówi mu, by się uspokoił. Tim tłumaczy, że dziś przychodzą wyniki badań z poradni psychologicznej i po prostu boi się. Malina mówi, że cokolwiek by to nie było, ona będzie przy nim. Wieczorem do domu Tima przychodzi lekarka. Chłopiec czeka z mamą w niecierpliwości. Kobieta powoli siada obok nich i mówi, że Tim choruje na dwubiegunowość. Mówi również, że choroba jest ciężka, lecz można się z niej wyleczyć. Przekazuje także zdruzgotanemu Timowi, że będzie musiał brać na to specjalne leki, inaczej w dalszym ciągu będą występowały u niego niebezpieczne wahania nastrojów.

Sezon 2 Edytuj

W Zazdrości Tim siedzi z Maliną na lekcji języka polskiego. Pyta się przyjaciółki, jak trzyma się po rozstaniu z Maćkiem. Dziewczyna odpowiada, że bardzo dobrze, gdyż nie ma co opłakiwać chłopaka, który zdradza. Malina nie rzuca słów na wiatr, gdyż w całości widać po niej pełnię życia. Tim jest pełen podziwu. Ich konwersację przerywa nauczycielka, która mówi, że muszą zrobić projekt związany z lekcją i łączy uczniów w grupy. Malina i Tim trafiają do jednej grupy z Roksaną. Przedstawia się im mówiąc, że jest nowa w szkole. Od razu wpada chłopakowi w oko. Podczas wykonywania projektu wiele razy śmieje się z jego dowcipów i jest bardzo pogodna. Malina od razu zauważa, że między nimi iskrzy. Każe Timowi zaprosić ją na mrożoną kawę do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Chłopak robi to, a Roksana od razu przystaje na propozycję. Spotykają się tam zaraz po szkole. Przez cały czas niesamowicie dobrze się dogadują - przy Roksanie Tim potrafi zapomnieć nawet o swojej dwubiegunowości.

W Trudnej zemście Tim przechadza się z Maliną po Arkadii. Przyjaciele rozmawiają o wszystkim i o niczym. Malina pyta się Tima, jak układają się sprawy z Roksaną, a on odpowiada, że niesamowicie dobrze się dogadują i liczy na coś więcej. W pewnym momencie obok nich przechodzą Maciek i Basia za rękę. Nie zauważają ich, więc Malina szybko zaciąga Tima za kartonową postać z filmu. Dziewczyna pyta się, jak to jest możliwe, że są oni razem i czy Tim o tym wiedział. Przyjaciel odpowiada, że nie, bo musieli zejść się niedawno. Malina mówi, że nie da Basi za wygraną i musi się na niej zemścić. Tim mówi, że nie jest to chyba dobry pomysł, lecz dziewczyna odpowiada, by w takim razie sobie poszedł. Chłopak zgadza się.

W Pasujących charakterach Tim siedzi na Facebooku, gdy nagle pisze do niego Roksana. Pyta się, czy następnego dnia nie chciałby z nią pójść po szkole do parku. Chłopak momentalnie zgadza się i jest niezwykle uradowany. Chodząc po domu jego radość zauważa Małgorzata i pyta się, czym jest spowodowana. Tim odpowiada, że jutro ma randkę z Roksaną. Małgorzata nie jest pewna, czy spotykanie się Tima z dziewczynami jest dobrym pomysłem zważając na jego chorobę, lecz woli nic nie mówić. Następnego dnia chłopak spotyka się z Roksaną i bardzo miło spędzają razem czas. Dziewczyna niezauważalnie łapie Tima za rękę, co go onieśmiela. W pewnym momencie mówi, że jakaś kobieta śledzi ich od początku randki. Tim odwraca się i widzi, że to jego mama. Mówi to Roksanie, a dziewczyna śmieje się wniebogłosy. Uważa, że to urocze, jak matka troszczy się o syna i całuje Tima w usta.

W Topionych smutkach (1) Tim przechadza się po szkole, kiedy zauważa go Malina. Dziewczyna chce do niego podejść, lecz uprzedza ją Roksana, przez co przyjaciel nie zwraca na nią uwagi. Po szkole Malina wysyła sms-a do Tima, czy chce się z nią spotkać, jednak chłopak nie odpisuje jej kilka godzin.

W Nieświadomości Tim podchodzi w szkole do Roksany. Dziewczyna nie całuje go na powitanie ani nawet nie przytula. Chłopak pyta się, czy coś się stało, a Roksana odpowiada, że nie, lecz jeszcze nie przywykła do publicznego okazywania uczuć, gdyż Tim jest jej pierwszym chłopakiem. Odpowiada on na to, że również to jego pierwszy związek, ale powinni się z niego cieszyć, a nie ukrywać. Roksana nie podziela entuzjazmu chłopaka. Zdenerwowany Tim idzie do szkolnego parku wciąż myśląc o swoim związku. Przez to nie zauważa Zośki i wpada na nią. Dziewczyna mówi mu, by uważał, a Tim odpowiada, że przeprasza, lecz chodzi z głową w chmurach. Zośka spogląda na niego i przypomina sobie, że chodzi z nim na niemiecki. Prosi go, by wytłumaczył jej tworzenie czasu przeszłego. Tim zgadza się i znajomi spędzają czas w parku.

W Imprezie niezapomnianej Tim dowiaduje się od Małgorzaty, że kobieta wyjeżdża na weekend do Gdańska. Mówi synowi, by nie zrobił nic głupiego. Mimo ostrzeżenia, Tim postanawia urządzić w swoim mieszkaniu imprezę, by ludzie zaczęli traktować go poważnie. Następnego dnia zaprasza do siebie wiele osób, w tym Roksanę oraz Zośkę. Obie dziewczyny są podekscytowane domówką, lecz Zośka szczególnie. Wieczorem pisze Timowi na Facebooku, że to będzie niezapomniana noc. Chłopak odpisuje, że chyba trochę przesadza, lecz Zośka twierdzi, że postara się, aby impreza była szczególna. Tim jest zaciekawiony tym, co planuje. Na imprezie chłopak spędza czas ze swoją dziewczyną, Roksaną, jednak 20 minut po rozpoczęciu zabawy, dzwonią do niej rodzice i każą jej wracać. Roksana tłumaczy, że są rygorystyczni. Wychodzi nawet nie żegnając się z Timem. Od razu po jej wyjściu do chłopaka podchodzi lekko wstawiona Zośka i mówi, że Roksana jej go kradnie. Tim nie wspomina, że to jego dziewczyna i zaczyna tańczyć z Zośką. Świetnie się bawią przez kilka godzin, nie zwracając uwagi na innych ludzi. Po kilku większych piwach przestają się kontrolować i Tim namiętnie całuje Zośkę.

W Po złej stronie lustra (1) Tim stoi na korytarzu i się uczy, kiedy podchodzi do niego Malina i mówi “Cześć”, po chwili pytając się, co tam u niego. Tim jest zdziwiony, że Malina się do niego odezwała. Mówi, że nie ma teraz czasu na rozmowy, gdyż za chwilę ma ważny sprawdzian i musi się poduczyć. Dziewczyna pyta się więc, czy znajdzie dla niej moment w piątek po szkole, gdyż ma dość spędzania czasu z osobami, z którymi nie ma nawet wspólnych tematów. Tim pyta się, dlaczego aż tak jej na tym zależy, a Malina odpowiada, że muszą ratować swoją przyjaźń. Chłopak stwierdza, że tak naprawdę nigdy nie byli prawdziwymi przyjaciółmi. Zdumiona Malina mówi więc, że mogą to jeszcze naprawić. Tim zgadza się dać tej znajomości ostatnią szansę, pod warunkiem, że teraz Malina da mu już spokój w nauce. Uradowana dziewczyna zgadza się.

W Po złej stronie lustra (2) Tim spotyka się z Maliną w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Od początku spotkania chłopak się nudzi, więc Malina postanawia rozpocząć jakiś ciekawy temat do rozmowy. Pyta się Tima, co dzieje się w jego życiu. Chłopak mówi, że teraz umawia się z Zośką. Malina pyta się, co stało się z Roksaną, lecz Tim zmienia temat pytając się, dlaczego Malina przeszła tak diametralną metamorfozę. Dziewczyna mówi, że zwyczajnie potrzebowała zmiany, choć nie będzie udawać, że to też nie z winy jej chłopaka, Huberta. Tim pyta się, kim on jest, a Malina odpowiada, że chodzi do liceum i prawdopodobnie go nie zna, gdy nagle zauważa go wychodzącego z toalety i dodaje “Może nawet będziesz miał okazję go poznać.” Hubert podchodzi do ich stolika i agresywnie mówi do Tima, co tu robi z jego dziewczyną. Malina odpowiada mu, żeby dał spokój, lecz Hubert każe wstać młodszemu koledze. Gdy to robi, łapie go za kołnierz i mówi, że jeśli jeszcze raz zbliży się do Maliny, to go zabije. Dziewczyna mówi, że nie może zastraszać jego przyjaciół. Hubert nie słucha się jej i mówi “Wychodzimy.” Malina wybiega za chłopakiem.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki