FANDOM

Roksana Ling
Informacje
Pełne imię Roksana Ling
Płeć Kobieta
Rok urodzenia 1996
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Czerń z czerwonymi końcówkami
Powiązania
Związki Tim Jones (chłopak)
Inne
Pierwszy odcinek Zazdrość (203)

Roksana Ling to fikcyjna bohaterka serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Pochodzi z Korei Północnej - urodziła się tam, lecz w wieku 14 lat wyjechała z całą rodziną do Polski, gdyż jej matka uważała tamten kraj za zbyt rygorystyczny. Jest bardzo ciepła, miła i pogodna. Jest średniego wzrostu. Ma czarne włosy do połowy pleców, prostą grzywkę i czerwone końcówki, które skręcone są w spirale. Ma także trochę skośne oczy, ale nie widać tego od samego początku. Lubi być duszą towarzystwa.

Historia postaci Edytuj

Sezon 2 Edytuj

W Zazdrości Roksana pojawia się po raz pierwszy. Zostaje połączona przez nauczycielkę języka polskiego w jedną grupę z Timem i Maliną. Przedstawia się im mówiąc, że jest nowa w szkole. Od razu wpada chłopakowi w oko. Podczas wykonywania projektu wiele razy śmieje się z jego dowcipów i jest bardzo pogodna. Po wykonaniu projektu chłopak zaprasza ją na mrożoną kawę do ₳ɯɛsoʍɛ Café, a Roksana od razu przystaje na propozycję. Spotykają się tam zaraz po szkole. Przez cały czas niesamowicie dobrze się dogadują.

W Pasujących charakterach Roksana pisze do Tima na Facebooku. Pyta się, czy następnego dnia nie chciałby z nią pójść po szkole do parku. Chłopak momentalnie zgadza się i jest niezwykle uradowany. Następnego dnia dziewczyna spotyka się z nim i bardzo miło spędzają razem czas. Roksana niezauważalnie łapie Tima za rękę, co go onieśmiela. W pewnym momencie mówi, że jakaś kobieta śledzi ich od początku randki. Tim odwraca się i widzi, że to jego mama. Mówi to Roksanie, a dziewczyna śmieje się wniebogłosy. Uważa, że to urocze, jak matka troszczy się o syna i całuje Tima w usta.

W Topionych smutkach (1) Roksana podbiega w szkole do Tima, przez co chłopak nie zwraca uwagi na swoją przyjaciółkę, Malinę.

W Nieświadomości Roksana jest w szkole, gdy podchodzi do niej Tim. Dziewczyna nie całuje go na powitanie ani nawet nie przytula. Chłopak pyta się, czy coś się stało, a Roksana odpowiada, że nie, lecz jeszcze nie przywykła do publicznego okazywania uczuć, gdyż Tim jest jej pierwszym chłopakiem. Odpowiada on na to, że również to jego pierwszy związek, ale powinni się z niego cieszyć, a nie ukrywać. Roksana nie podziela entuzjazmu chłopaka.

W Imprezie niezapomnianej Roksana zostaje zaproszona przez Tima na domówkę. Na imprezie spędzają ze sobą czas, jednak 20 minut po rozpoczęciu zabawy, dzwonią do niej rodzice i każą jej wracać. Roksana tłumaczy, że są rygorystyczni. Wychodzi nawet nie żegnając się z Timem.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki