FANDOM

“Rodzic z przypadku (1)”
Sezon 1, Odcinek 9
Informacje
Premiera

20 listopada 2009

Chronologia
Poprzedni

Kręte drogi

Następny

Rodzic z przypadku (2)

Jest to dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Zośka siedzi na lekcji, kiedy to do sali wchodzi dyrektor Włodarczyk i prosi ją do gabinetu. Uczennica pyta się, czy nie może to zaczekać, lecz dyrektor odpowiada, że nie. Zośka idzie więc do gabinetu, gdzie spotyka swoją ciocię Alinę. Zdziwiona dziewczynka nie wie, jak ma zareagować. Dyrektor Włodarczyk tłumaczy, że niedługo odbędzie się sprawa w sądzie nad prawami rodzicielskimi i wykonał parę telefonów, by znaleźć kogoś, z kim Zośka mogłaby zamieszkać i jedynie jej ciocia się na to zgodziła.

Wątek poboczny Edytuj

Po zostawieniu Basi przez Zośkę na rzecz Mateusza, dziewczynka czuje się opuszczona. Nie ma co robić na przerwie, dlatego samotnie wybiera się do parku na tyłach szkoły. Siada na ławce i zaczyna czytać książkę, kiedy to na ławce obok siada Julia z paroma koleżankami. Zaczynają rozmawiać o związku Renaty i Adriana, by po chwili zmienić temat. Basia wsłuchuje się w ich konwersację i słyszy, że w ten piątek całe liceum organizuje ognisko w wąwozie o 19°°. Nie mając nic do stracenia, dziewczyna postanawia przyjść.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki