FANDOM

Robert Włodarczyk
Informacje
Pełne imię Robert Włodarczyk
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1967
Kolor oczu Błękitne
Kolor włosów Szare
Powiązania
Inne
Pierwszy odcinek Nowe początki (1) (101)

Robert Włodarczyk to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest dyrektorem tytułowej szkoły od 2009 roku. Jako dyrektor jest surowy. Ma błękitne oczy i krótkie, szare włosy.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Nowych początkach (1) dyrektor Włodarczyk pojawia się po raz pierwszy. Prowadzi rozpoczęcie roku szkolnego w nowo-założonym zespole szkół.

W Domowych problemach (1) Mateusz zgłasza dyrektorowi pewne wątpliwości dotyczące Zośki. Pedagog obiecuje, że w najbliższym czasie złoży niezapowiedzianą wizytę rodzinie Zośki.

W Domowych problemach (2) dyrektor Włodarczyk wybiera się po lekcjach do domu Bartenderów. Drzwi otwiera Zośka i dziwi się, kogo przed nimi zastaje. Dyrektor mówi, że otrzymał o dziewczynce pewne niepokojące informacje i chciałby sprawdzić jej sytuację rodzinną. Zośka odpowiada, że nikogo nie ma, lecz dyrektor nalega. W końcu wchodzi do środka. Odkrywa, że w domu leży kompletnie pijany ojciec dziewczynki, Henryk Bartender. Zośka tłumaczy, że jej ojciec jest alkoholikiem. Dyrektor mówi, że musi jeszcze z nim trochę wytrzymać, lecz nie zostawi tak tej sprawy.

W Rodzicu z przypadku (1) dyrektor Włodarczyk przychodzi na lekcję Zośki i prosi ją do gabinetu. Uczennica pyta się, czy nie może to zaczekać, lecz dyrektor odpowiada, że nie. Zośka spotyka w gabinecie swoją ciocię Alinę, co Włodarczyk tłumaczy tym, że niedługo odbędzie się sprawa w sądzie nad prawami rodzicielskimi i wykonał parę telefonów, by znaleźć kogoś, z kim Zośka mogłaby zamieszkać i jedynie jej ciocia się na to zgodziła.

W Mieście nocą dyrektor Włodarczyk przechodzi korytarzem, gdzie akurat kłócą się Basia i Malina. Zostaje on zauważony, dzięki czemu nie dochodzi do rękoczynów.

W Chorobie dyrektor Włodarczyk wchodzi po cichu do sali, w której śpiewa i gra na gitarze Michał Seredyniec. Po zakończeniu utworu mężczyzna zaczyna klaskać. Michał dziwi się, gdyż nie wiedział, że ktoś go podsłuchuje. Włodarczyk mówi, że taki talent musi zostać pokazany światu i że chłopak ma wystąpić na zakończeniu roku. Michał nie zgadza się, gdyż uważa, że jest to jego własna sprawa. Dyrektor mówi jednak, że jeśli chłopak wystąpi na zakończeniu, to już w pierwszej klasie liceum dostanie stypendium na muzyczne studia. W takiej sytuacji Michał jest podekscytowany i decyduje się wystąpić.

W Kilku końcach (2) dyrektor Włodarczyk oficjalnie wręcza Michałowi po jego występie przy wszystkich stypendium szkoły muzycznej, które mu obiecał.

Sezon 2 Edytuj

W Powrocie do błędów (2) dyrektor Włodarczyk wpada na szkolnym parkingu na Artura Chabra. Mężczyzna przedstawia się mu, a dyrektor mówi, że pamięta jego CV i było bardzo imponujące. Artur dziękuje za tą opinię. Później młody nauczyciel odwiedza go w jego gabinecie i mówi, że jego brat bardzo prosi o pozwolenie na wyreżyserowanie sztuki. Włodarczyk od razu odpowiada, że jest to świetny pomysł promujący szkołę i zgadza się.

W Zrobić to czy nie? dyrektor Włodarczyk jest w tym samym kinie samochodowym co Julia i Artur. Dziewczyna zauważa go, przez co chłopak natychmiastowo wyjeżdża z kina.

W Imprezie niezapomnianej dyrektor Włodarczyk osobiście dziękuje Wojtkowi, który odkrył asteroidę, za rozsławienie szkoły.

W Drogiej dziewczynie dyrektor Włodarczyk wchodzi na salę gimnastyczną, gdzie zauważa Adriana i pyta się, co tu robi. Chłopak odpowiada, że gra w piłkę nożną. Włodarczyk mówi, że podziwia jego determinację, ale równocześnie pyta się, czy przypadkiem nie ma teraz lekcji. Adrian odpowiada, że możliwe. Dyrektor prosi go, by wyszedł z sali i wybrał się natychmiast do jego gabinetu. Na miejscu pyta się ucznia, czy nie ma mu nic do powiedzenia. Adrian mówi, że zbliżają się kolejne ważne zawody i naprawdę musi się podszkolić. Włodarczyk odpowiada, że naprawdę próbuje to zrozumieć, ale chłopak ma w tym momencie aż sześć zagrożeń końcoworocznych i taki stosunek do nauki może skończyć się źle, więc jeśli jeszcze raz zauważy, że Adrian z premedytacją opuszcza zajęcia szkolne, skończy się to naganą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki