FANDOM

“Powrót w czerni”
Sezon 2, Odcinek 16
Informacje
Premiera

28 stycznia 2011

Chronologia
Poprzedni

Nieświadomość

Następny

Zakazany związek

Jest to szesnasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Malina siedzi z Wandą przy obiedzie. Nie odzywa się, a nawet nic nie je, tylko beztrosko uderza widelcem o talerz. Nadal myśli o tym, jak potwornie została wykorzystana przez Huberta. Matka pyta jej się, czy coś się stało, lecz Malina mówi, że nie, tylko nie jest głodna. Po chwili wstaje od stołu i wybiera się do swojego pokoju. Spogląda w lustro i widząc swoją twarz, czuje obrzydzenie. Postanawia zmienić coś w sobie. Wybiera się do salonu piercingu i robi sobie wymowny kolczyk w dolnej wardze. Po powrocie do domu, zdruzgotana Wanda pyta się, co Malina ma na twarzy, lecz dziewczyna nie odpowiada i kieruje się do łazienki, gdzie sięga po nożyczki i ścina swoje piękne, długie włosy aż do samych ramion, po czym farbuje je na hebanową czerń. Następnego dnia przychodzi do szkoły w krótkich, jeansowych spodenkach, czarnych rajstopach, glanach oraz wymalowana mocną, czerwoną szminką. Hubert nie poznaje jej, lecz mówi, że wygląda świetnie i całuje ją. Dziewczyna ślepo patrzy w otchłań jego oczu i odpowiada: “Tak też się czuję.”

Wątek poboczny Edytuj

Marysia, Beata i Mateusz spotykają się z Michałem w jego garażu, gdzie często ćwiczą grę na instrumentach. Marysia i Beata mówią, że nie mogą tak ociągać się w poszukiwaniach menedżera, tylko już teraz powinni się w to zaangażować. Michał mówi, żeby się nie bały, gdyż wszystko ma pod kontrolą i wyciąga z kieszeni wizytówkę agencji menedżerskiej. Od razu dzwoni pod wskazany numer i okazuje się, że już tego samego dnia zespół może przyjechać do nich i pokazać, co potrafi, a agencja zastanowi się, czy wziąć ich pod swoje skrzydła. Członkowie Odcienia Szarości boją się, że nie są przygotowani na taką próbę, lecz muszą przezwyciężyć swój strach. Jadą więc do agencji, gdzie zostają poprowadzeni do studia nagraniowego. Występują przed mężczyzną w średnim wieku, który po piosence zaczyna entuzjastycznie klaskać. Mówi, że zagrali świetnie, ale ma jedno zastrzeżenie. Uważa, że Odcień Szarości musi walczyć o swój image, a gruba front-manka Marysia im w tym nie pomaga. Michał, zaślepiony możliwością zdobycia sławy, bez namysłu mówi dziewczynie, że w takim razie musi wylecieć z grupy. Zdenerwowana Marysia wychodzi ze studia, a zespół zyskuje menedżera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki