FANDOM

“Powrót do błędów (2)”
Sezon 2, Odcinek 2
Informacje
Premiera

3 września 2010

Chronologia
Poprzedni

Powrót do błędów (1)

Następny

Zazdrość

Jest to drugi odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Zakochana Julia leży na łóżku cała w skowronkach. Nieustannie wysyła smsy do Michała o tym, jak bardzo go kocha i jak bardzo tęskniła. Do jej pokoju wchodzi Beata i mówi, że ta mina jej zrzednie, gdyż za półtorej godziny jest oficjalne rozpoczęcie roku szkolnego i nawet tam będzie musiała ją oglądać. Julia odpowiada, że najważniejsze jest to, że spotka się ze swoim chłopakiem. Dwie godziny później podchodzi do niego w auli i całuje na przywitanie. Mówi, że chce dobrze rozpocząć ten rok, więc powinni pójść dziś razem do kina. Michał zgadza się. W kinie para siedzi wtulona w siebie cały film. Pozostaje ostatnie dziesięć minut oglądania, gdy Michał oznajmia, że musi wyjść do toalety. Julia odpowiada, że zaraz film się kończy i będzie mógł iść, lecz Michał nalega i w pośpiechu wychodzi. Nie wraca niestety już do końca filmu. Julia czeka więc na niego pod toaletą, lecz chwila wydłuża się już do dwudziestu minut. Postanawia poświęcić się i wejść do męskiej kabiny. Od razu po otwarciu drzwi widzi Michała z torebką pełną tabletek LSD. Otwiera szerzej oczy ze zdumienia i krzyczy: “Myślałam, że z tym skończyłeś!”, na co chłopak odpowiada, że skończył, ale to pierwszy wyjątek od początków lipca. Julia mówi, że ją okłamał i nie chce mieć z nim więcej nic wspólnego. Wybiega z Arkadii, lecz wcale nie z płaczem. Jej myśli zostały oczyszczone - teraz wie, że Michał nie jest warty całego zachodu.

Wątek poboczny Edytuj

Artur i Kamil wybierają się na rozpoczęcie roku szkolnego w ZSO 7 jednym samochodem. Artur jednak niespodziewanie zatrzymuje się pięćdziesiąt metrów przed bramą szkolną i mówi Kamilowi, by wysiadł tutaj i resztę drogi przeszedł na piechotę. Młodszy brat spogląda się na starszego znacząco, a ten kontynuuje, że musi pokazywać się od początku z jak najlepszej strony, a "galowy" strój Kamila na pewno mu w tym nie pomaga. Chłopak jest ubrany w typową, białą koszulę galową, lecz gdzieniegdzie z czarnymi przebarwieniami oraz z całkowicie odciętymi przez samego Kamila rękawami, a do tego ma założoną dżinsową muszkę. Młodszy brat wysiada więc, natomiast starszy dojeżdża pod samą szkołę, gdzie od razu wpada na dyrektora Włodarczyka. Przedstawia się mu, a dyrektor mówi, że pamięta jego CV i było bardzo imponujące. Artur dziękuje za tą opinię. Po uroczystym rozpoczęciu roku Kamil podchodzi do Artura i mówi, że w poprzednim roku nie zrobił nic produktywnego i nikt go nawet nie zna, więc teraz postanawia zostać reżyserem sztuki o zakochanych nastolatkach i każe starszemu bratu pójść do dyrektora i mu to załatwić. Artur nie od razu zgadza się, lecz stwierdza, że gdy to zrobi, będzie miał przynajmniej spokój. Wybiera się więc do gabinetu dyrektora i mówi, że jego brat bardzo prosi o pozwolenie na wyreżyserowanie sztuki. Włodarczyk od razu odpowiada, że jest to świetny pomysł promujący szkołę i zgadza się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki