FANDOM

“Powrót do błędów (1)”
Sezon 2, Odcinek 1
Informacje
Premiera

3 września 2010

Chronologia
Poprzedni

Kilka końców (2)

Następny

Powrót do błędów (2)

Jest to pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Tydzień przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego Basia odwiedza Julię w domu. Dziewczyna mówi jej, że całe wakacje spędziła na różnych robótkach domowych, by zapomnieć o Michale, lecz boi się spotkania z nim w szkole. Po paru zdaniach o chłopaku Julia zaczyna płakać. Obok otwartych drzwi jej pokoju przechodzi akurat Beata i z pogardą w głosie mówi, że Julia znowu płacze z powodu chłopaka, co jest płytkie. Dziewczyna odpowiada jej, żeby się zamknęła. Basia pyta się, kto to był, a Julia odpowiada, że to jej siostra, która od tego roku również zaczyna naukę w ZSO 7. Po chwili przyjaciółki wybierają się na zakupy do Arkadii. Niestety Julia napotyka tam Michała, którego unika wchodząc do jednego ze sklepów. Chłopak jednak zauważa ją i podchodzi. Mówi, że jest na "domowym odwyku" od tabletek LSD i nie bierze ich już od zakończenia wakacji. Wspomina także, że nie przestał jej kochać. Dziewczyna niestety nie jest co do niego pewna, lecz jej automatyczną reakcją jest rzucenie się na chłopaka i pocałunek w usta podczas gonitwy myśli.

Wątek poboczny Edytuj

Artur spogląda przez okno swojego mieszkania od dobrych paru godzin. W końcu zauważa listonosza, który wchodzi do klatki schodowej bloku. Dosłownie sekundę po tym zbiega na sam dół budynku, by spenetrować skrzynkę pocztową. Znajduje w niej kopertę ze stemplem ZSO 7. Szybko budzi Kamila, który niechętnie pyta, o co chodzi. Artur odpowiada, że przyszedł list ze szkoły. Jednym ruchem otwiera go i zaczyna czytać. Jego twarz przybiera grymas euforii. Kamil pyta się, jaka jest w końcu ich odpowiedź. Artur mówi, że został przyjęty na roczny etat w roli nauczyciela historii z możliwością przedłużenia kontraktu. Kamil nie może uwierzyć własnym uszom. Początkowo myśli, że głupio będzie posiadać brata w szkole, lecz chwilę później mówi Arturowi, że będzie mu musiał teraz wszystko załatwiać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki