FANDOM

“Po złej stronie lustra (2)”
Sezon 2, Odcinek 23
Informacje
Premiera

25 marca 2011

Chronologia
Poprzedni

Po złej stronie lustra (1)

Następny

Droga dziewczyna

Jest to dwudziesty trzeci odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Beata budzi się, a obok niej siedzi Julia. Gdy tylko zauważa otwarte oczy siostry, zaczyna krzyczeć z pytaniem, dlaczego wzięła LSD. Beata przeciąga się, lecz nie odpowiada bez zawahania. Mówi, że to było chyba dla zabawy. Julia odpowiada, że o ile rozumie i w sumie nie przeszkadza jej to, że Beata umawia się z jej byłym, to on mydli jej oczy, przez co dziewczyna schodzi na złą drogę. Beata mówi, że to ona podjęła decyzję o zażyciu narkotyku, lecz Julia odpowiada, że gdyby Michał nie miał przy sobie tabletek, to taka sytuacja nie miałaby miejsca. Ta wypowiedź trafia do Beaty. Postanawia jeszcze raz to przemyśleć i wkrótce podjąć decyzję. Spotyka się więc z Michałem, który całuje ją na powitanie. Beata nie jest jednak skora do czułości. Michał pyta się, co się stało, a dziewczyna odpowiada, że te tabletki, które jej dał, były lekkim przegięciem. Mówi również, że być może to ona podjęła decyzję o zażyciu ich, ale decyzja ta była błędna, a Michał nie powstrzymał jej. Chłopak przeprasza za to, lecz Beata mówi, że nie chce, by ta sytuacja się powtórzyła i muszą zerwać. Mimo tego kontynuuje mówiąc, że dalej będą się przyjaźnić, gdyż nie chce mieć wrogów we własnym zespole muzycznym. Dodaje także, że Michał powinien rzucić te uzależnienie, lecz chłopak mówi, że potrafi sam o siebie zadbać i odchodzi.

Wątek poboczny Edytuj

Malina spotyka się z Timem w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Od początku spotkania chłopak się nudzi, więc Malina postanawia rozpocząć jakiś ciekawy temat do rozmowy. Pyta się Tima, co dzieje się w jego życiu. Chłopak mówi, że teraz umawia się z Zośką. Malina pyta się, co stało się z Roksaną, lecz Tim zmienia temat pytając się, dlaczego Malina przeszła tak diametralną metamorfozę. Dziewczyna mówi, że zwyczajnie potrzebowała zmiany, choć nie będzie udawać, że to też nie z winy jej chłopaka, Huberta. Tim pyta się, kim on jest, a Malina odpowiada, że chodzi do liceum i prawdopodobnie go nie zna, gdy nagle zauważa go wychodzącego z toalety i dodaje “Może nawet będziesz miał okazję go poznać.” Hubert podchodzi do ich stolika i agresywnie mówi do Tima, co tu robi z jego dziewczyną. Malina odpowiada mu, żeby dał spokój, lecz Hubert każe wstać młodszemu koledze. Gdy to robi, łapie go za kołnierz i mówi, że jeśli jeszcze raz zbliży się do Maliny, to go zabije. Dziewczyna mówi, że nie może zastraszać jego przyjaciół. Hubert nie słucha się jej i mówi “Wychodzimy.” Malina wybiega za chłopakiem, po czym on przyciska ją do muru pod kawiarnią za szyję. Szepcze jej do ucha, że to on tu wydaje rozkazy i całuje ją przestraszoną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki