FANDOM

“Po złej stronie lustra (1)”
Sezon 2, Odcinek 22
Informacje
Premiera

18 marca 2011

Chronologia
Poprzedni

Gorzkie urodziny (2)

Następny

Po złej stronie lustra (2)

Jest to dwudziesty drugi odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Beata siedzi z Michałem na szkolnej przerwie i przytula się do niego. Nagle chłopakowi wypada z kieszeni opakowanie farmaceutyczne, z którego wysypują się tabletki. Beata domyśla się, że to LSD, o którym wspominała Julia. Michał od razu mówi, że to nie tak, jak dziewczyna myśli, a ona odpowiada pytaniem, czy aby nie chcą dzisiaj uciec na wagary. Chłopak mówi, że podoba mu się jej tok rozumowania. Para ucieka do wąwozu. Tam Beata prosi Michała, by wyjął “towar”. Chłopak głupio odpowiada, że nie wie, co ma na myśli. Beata prosi, by nie robił z niej idiotki, bo wie, że Michał nosi ze sobą LSD. Chłopak zgadza się, lecz mówi, że musi się upewnić, że Beata na pewno chce je wziąć dla zabawy, a nie robi tego, by mu zaimponować. Dziewczyna odpowiada, że jest pewna swoich czynów. Michał daje jej tabletkę narkotyku i oboje zażywają po jednej. Przez kilka godzin występują u nich halucynacje, jednak świetnie się bawią i śmieją będąc na haju. Beata nadal jest pod wpływem narkotyku, gdy musi wracać do domu. Żegna się z Michałem i odchodzi. W domu drzwi otwiera jej Julia, a Beata zaczyna śmiać się jej w twarz. Siostra widzi jej rozszerzone źrenice i ogólny stan i mówi “Boże, wzięłaś to?”, po czym dodaje, że porozmawiają, gdy wróci do siebie i teraz każe jej iść spać, zanim zobaczą ją rodzice.

Wątek poboczny Edytuj

Malina chodzi w kółko po szkole, unikając Huberta. Nie czuje się przy nim bezpiecznie. Nie podoba jej się również jej własny, nowy styl, gdyż czuje się w nim nieswojo. Jej drastyczne zmiany przez Huberta były spowodowane prawdopodobnie wpływem chwili. Nagle na końcu korytarza zauważa Tima, który stoi sam. Szybko podchodzi do niego i mówi “Cześć”, po chwili pytając się, co tam u niego. Tim jest zdziwiony, że Malina się do niego odezwała. Mówi, że nie ma teraz czasu na rozmowy, gdyż za chwilę ma ważny sprawdzian i musi się poduczyć. Dziewczyna pyta się więc, czy znajdzie dla niej moment w piątek po szkole, gdyż ma dość spędzania czasu z osobami, z którymi nie ma nawet wspólnych tematów. Tim pyta się, dlaczego aż tak jej na tym zależy, a Malina odpowiada, że muszą ratować swoją przyjaźń. Chłopak stwierdza, że tak naprawdę nigdy nie byli prawdziwymi przyjaciółmi. Zdumiona Malina mówi więc, że mogą to jeszcze naprawić. Tim zgadza się dać tej znajomości ostatnią szansę, pod warunkiem, że teraz Malina da mu już spokój w nauce. Uradowana dziewczyna zgadza się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki