FANDOM

“Pasujące charaktery”
Sezon 2, Odcinek 9
Informacje
Premiera

22 października 2010

Chronologia
Poprzedni

Obóz (2)

Następny

Topione smutki (1)

Jest to dziewiąty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Renata bardzo przeżywa swoje rozstanie z Adrianem, gdyż teraz chłopak nie rozmawia z nią nawet jako przyjaciel. Postanawia w pełni oddać się sztuce teatralnej, na którą się zapisała. Przychodzi na próbę, jednak Kamil mówi jej, że Hubert nie zjawił się i bez niego nie ma to sensu, więc muszą przesunąć spotkanie na inny termin. Renata odpowiada, że to szkoda, gdyż przez to będzie mieć więcej czasu dla siebie i swoich myśli, co skłoni ją do płaczu nad byłym chłopakiem. Kamil proponuje, że mogą pójść razem do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Renata jest wzruszona propozycją i od razu się zgadza. Na miejscu dziewczyna zwierza się koledze, który bardzo wspiera ją i przytula, a po spotkaniu odprowadza do domu. Renata jest pod wrażeniem dżentelmeńskiego zachowania Kamila i na pożegnanie mówi, że świetnie się bawiła i ma nadzieję, że jeszcze kiedyś to powtórzą. Chłopak uśmiecha się i odchodzi.

Wątek poboczny Edytuj

Tim siedzi na Facebooku, gdy nagle pisze do niego Roksana. Pyta się, czy następnego dnia nie chciałby z nią pójść po szkole do parku. Chłopak momentalnie zgadza się i jest niezwykle uradowany. Chodząc po domu jego radość zauważa Małgorzata i pyta się, czym jest spowodowana. Tim odpowiada, że jutro ma randkę z Roksaną. Małgorzata nie jest pewna, czy spotykanie się Tima z dziewczynami jest dobrym pomysłem zważając na jego chorobę, lecz woli nic nie mówić. Następnego dnia chłopak spotyka się z Roksaną i bardzo miło spędzają razem czas. Dziewczyna niezauważalnie łapie Tima za rękę, co go onieśmiela. W pewnym momencie mówi, że jakaś kobieta śledzi ich od początku randki. Tim odwraca się i widzi, że to jego mama. Mówi to Roksanie, a dziewczyna śmieje się wniebogłosy. Uważa, że to urocze, jak matka troszczy się o syna i całuje Tima w usta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki