FANDOM

“Obóz (2)”
Sezon 2, Odcinek 8
Informacje
Premiera

15 października 2010

Chronologia
Poprzedni

Obóz (1)

Następny

Pasujące charaktery

Jest to ósmy odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Julia oznajmia Basi, że dzisiaj nie zamierza spać, by zająć się Arturem i muszą obmyślić plan “zdobycia” nauczyciela. Basia przystaje na taki układ mimo odczuwanej niechęci do pomysłu przyjaciółki. Obmyślenie planu zajmuje im około pół godziny. Dziewczyny zdążają wszystko sobie wytłumaczyć i objaśnić, by w nocy być już kompletnie przygotowanym. Po chwili gaszą światło w namiocie, by nie skupiać na sobie niepotrzebnego wzroku innych uczniów. O drugiej w nocy Julia wychodzi do Artura i przerażona mówi, że Basia topi się w jeziorze. Uczennica biegnie z nauczycielem na pomost. Nie spotykają tam jednak nikogo, co dziwi Artura. Julia mówi, że musiało jej się coś w takim razie przywidzieć. Artur odpowiada, że powinni wracać do namiotów, jednak dziewczyna łapie go za rękę i przyciąga. Zdziwiony nauczyciel pyta się, co robi, na co Julia odpowiada, że widziała, jak mężczyzna patrzył się na nią przez cały ubiegły dzień. Artur odpowiada, że to niedorzeczne, jednak Julia przerywa mu i pewna siebie całuje go. Nauczyciel nie broni się przed pocałunkiem.

Wątek poboczny Edytuj

Renata dzwoni do Adriana i próbuje wytłumaczyć mu zaistniałą sytuację - mówi, że była zestresowana i przeprasza za swoje zachowanie. Prosi też, by chłopak spotkał się z nią po treningu choć na moment. Niestety Adrian odpowiada, że jak bardzo by nie chciał, to nie ma czasu. Renata mimowolnie podejrzewa, że jej chłopak ma inną. Postanawia pójść pod halę, w której odbywają się jego treningi, zaczekać aż wyjdzie i śledzić go. Tak też robi. Widzi, że Adrian nie idzie w kierunku swojego osiedla, tylko całkiem gdzie indziej. W końcu podchodzi do jakiegoś bloku i wchodzi do niego. Renata jest pewna, że idzie do mieszkania swojej drugiej dziewczyny. Szybko wbiega za nim do tego samego mieszkania i krzyczy: “Wiedziałam, że mnie zdradzasz!” Ku jej zdziwieniu widzi Adriana w towarzystwie jakiegoś kolegi. Chłopak jest zdumiony zachowaniem swojej dziewczyny. Tłumaczy jej, że to kolega z drużyny, którego nie było na treningu i przynosi mu układ gry na następny mecz. Renata zaczyna mówić “Przepra...”, lecz Adrian przerywa jej i mówi, że myślał, że się zmieniła i nie może tego dalej ciągnąć, tym samym zrywając z nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki