FANDOM

“Obóz (1)”
Sezon 2, Odcinek 7
Informacje
Premiera

8 października 2010

Chronologia
Poprzedni

Trudna zemsta

Następny

Obóz (2)

Jest to siódmy odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Julia idzie korytarzem szkolnym z Basią. Młodsza dziewczyna opowiada przyjaciółce o swoim związku z Maćkiem i przygodą z Maliną w centrum handlowym, kiedy nagle starsza zauważa plakat z dużym napisem "Obóz". Dziewczyny podchodzą bliżej i uważnie czytają to, co jest na nim zawarte. Okazuje się, że szkoła organizuje weekendowy obóz pod namiotami. Jakby tego było mało, namioty rozstawione zostaną w lesie przy dużym jeziorze z pomostem, na którym będzie można usiąść i odpocząć. Julia od razu prosi Basię, by z nią pojechała. Basia jest zdziwiona, że jej przyjaciółka tego chce, gdyż łono natury nie jest w jej guście. Julia, widząc konsternację drugiej, mówi, że nie będzie zgrywać divy i ten obóz przyda jej się do świeżego startu. W takiej sytuacji Basia zgadza się. Jeszcze w czwartkowy wieczór dziewczyny pakują się rozmawiając przez telefon. Następnego dnia są już zwarte i gotowe, więc wsiadają do szkolnego autokaru i wyjeżdżają poza granice Warszawy. Podczas jazdy, na Julię ciągle spogląda opiekun, Artur. Dziewczyna jest zmieszana. Po około godzinie wszyscy są już na miejscu. Julia i Basia od razu wybierają się na spacer po okolicy i okazuje się, że są to piękne tereny. W pewnym momencie mija je Artur i znacząco uśmiecha się do licealistki. Basia pyta się, co to miało oznaczać, a Julia odpowiada, że patrzył się na nią przez całą drogę w autokarze. Gimnazjalistka próbuje dociec, czy może coś z tego wyniknąć. Przyjaciółka odpowiada jej, że w sumie Artur jest przystojny. Pyta się również, czy pamięta, gdy poprzedniego dnia mówiła, jak to przyda jej się świeży start i mówi, wskazując na nauczyciela, że to może być jej świeży start.

Wątek poboczny Edytuj

Adrian siedzi właśnie w szatni po długim meczu piłki nożnej. Przebiera się ze swoimi kumplami z drużyny, co jakiś czas śmiejąc się wniebogłosy. Strzelił on dziś dwa ważne gole, przez co wszyscy mu gratulują. Chłopak jest z siebie dumny. Po zmianie ubioru żegna się ze wszystkimi i wychodzi z hali sportowej. Pod wyjściem ktoś skacze na niego. Chłopak jest zdziwiony, gdyż nie spodziewał się tu nikogo po 21:00. Okazuje się, że to Renata. Adrian pyta się, co tu robi, a dziewczyna odpowiada, że przyszła się przywitać. Po chwili smutna zadaje pytanie, czy się nie cieszy, lecz chłopak odpowiada, że cieszy się i całuje ją. Renata wypytuje się również o mecz swojego chłopaka. Adrian mówi, że poszedł świetnie i on sam strzelił dwa gole. Renata wręcz ignoruje jego wypowiedź, mówi “To super” i zarządza, by jutro się spotkali. Adrian mówi, że niestety nie może, bo ma wtedy kolejny trening. Dziewczyna proponuje więc pojutrze, lecz chłopak również ma trening. Mówi także, że teraz często będzie miał treningi, gdyż rozpoczął się właśnie jesienno-zimowy sezon piłkarski. Renata z wyrzutem pyta się, kiedy w końcu znajdzie dla niej czas. Adrian odpowiada, że nie wie, gdyż od wszystkiego zależy jego kariera piłkarska i dziewczyna powinna dać mu trochę wolnej przestrzeni. Renata jest wzburzona i idzie do domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki