FANDOM

“Nieoczekiwana miłość”
Sezon 1, Odcinek 11
Informacje
Premiera

11 grudnia 2009

Chronologia
Poprzedni

Rodzic z przypadku (2)

Następny

Miasto nocą

Jest to jedenasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Julia przychodzi do szkoły bardzo smutna. Michał, chcąc, by się uśmiechnęła, zaprasza ją na dyskotekę. Dziewczyna odpowiada, że nie jest w nastroju, więc chłopak proponuje wyjście do parku. Tym razem Julia zgadza się. Podczas spaceru po parku znajomi bardzo dużo rozmawiają. Nawet Julia, zwykle sprawiająca wrażenie oziębłej, tym razem jest nadzwyczaj miła. Michał pyta się, dlaczego dziewczyna była dziś w szkole taka smutna. Julia nie od razu zbiera się na odpowiedź, lecz po chwili mówi, że u jej mamy odkryto raka. Michał pociesza dziewczynę mówiąc, że jej mama na pewno z tego wyjdzie. Julia mówi mu, iż jest bardzo wdzięczna, że zawsze ją wspiera i że żałuje, że nie zauważyła tego od razu. Spogląda Michałowi głęboko w oczy, co prowadzi dwojga do pocałunku.

Wątek poboczny Edytuj

Renata cieszy się, że plotki o niej i Adrianie w dalszym ciągu nie ucichły. Żeby jednak podsycić ogień, postanawia wykonać swój złowieszczy plan. Następnego dnia spotyka się z Adrianem na najbardziej zatłoczonym korytarzu w szkole i rzuca się na niego z pocałunkiem na dzień dobry. Dokładnie sekundę po tym Renata zaczyna grzebać w torbie, by po chwili "przypadkowo" wypadł z niej test ciążowy. Adrian pyta się, po co jej on, a dziewczyna odpowiada, że trzeba zawsze być przygotowanym. Ku jej uciesze tłumy przechodzące obok zdążyły obejrzeć całe zdarzenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki