FANDOM

“Nieświadomość”
Sezon 2, Odcinek 15
Informacje
Premiera

10 grudnia 2010

Chronologia
Poprzedni

Zrobić to czy nie?

Następny

Powrót w czerni

Jest to piętnasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Tim podchodzi w szkole do Roksany. Dziewczyna nie całuje go na powitanie ani nawet nie przytula. Chłopak pyta się, czy coś się stało, a Roksana odpowiada, że nie, lecz jeszcze nie przywykła do publicznego okazywania uczuć, gdyż Tim jest jej pierwszym chłopakiem. Odpowiada on na to, że również to jego pierwszy związek, ale powinni się z niego cieszyć, a nie ukrywać. Roksana nie podziela entuzjazmu chłopaka. Zdenerwowany Tim idzie do szkolnego parku wciąż myśląc o swoim związku. Przez to nie zauważa Zośki i wpada na nią. Dziewczyna mówi mu, by uważał, a Tim odpowiada, że przeprasza, lecz chodzi z głową w chmurach. Zośka spogląda na niego i przypomina sobie, że chodzi z nim na niemiecki. Prosi go, by wytłumaczył jej tworzenie czasu przeszłego. Tim zgadza się i znajomi spędzają czas w parku.

Wątek poboczny Edytuj

Renata przychodzi na kolejną próbę sztuki teatralnej. Spotyka tam Kamila, którego przytula na powitanie, oraz Huberta, który spogląda na nią zimno. Pyta się reżysera, którą scenę będą dziś ćwiczyć, a Kamil odpowiada, że scenę pocałunku między Magdą, czyli Renatą, a Markiem, czyli Hubertem. Oboje są co do tego równie nieentuzjastyczni. Przed rozpoczęciem próby Renata mówi Kamilowi, by nie był zazdrosny, bo przecież to tylko gra, a chłopak śmieje się na głos i odpowiada, by się nie martwiła. Renata cmoka Huberta w usta, a Kamil dalej śmieje się i pyta chłopaka, jak dziewczyna całuje. Roksana wcina się w konwersację mówiąc, że taki pocałunek to nie pocałunek. Hubert przerywa radosne chwile przyjaciół docinając dziewczynie, że dopiero co olała go dla Adriana, a już bierze się za kolejnego i dodaje, że jeśli tak mają wyglądać próby, to nie zamierza w tym brać udziału. Kamil i Renata utrzymują powagę już do końca spotkania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki