FANDOM

“Miasto nocą”
Sezon 1, Odcinek 12
Informacje
Premiera

29 stycznia 2010

Chronologia
Poprzedni

Nieoczekiwana miłość

Następny

Ucieczka (1)

Jest to dwunasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Zośka przychodzi po raz pierwszy do szkoły wyspana i pełna życia. Mateusz cieszy się razem z nią, że to już koniec jej złej przygody z ojcem. Chłopak zaprasza ją do kina na komedię, by mogła oderwać się od rzeczywistości i o wszystkim kompletnie zapomnieć. Zośka przytakuje na propozycję. W kinie, siedząc obok siebie, Mateusz zaczyna przysuwać rękę ku ręce Zośki. Zdziwiona dziewczyna na początku odsuwa ją, gdyż do Mateusza nic nie czuje i uważa go tylko za przyjaciela. Chwilę jednak o tym myśli i przypomina jej się, jak chłopak był przy niej podczas wszystkich jej ostatnich problemów. Stwierdza, że powinna dać temu związkowi szansę, gdyż może coś z niego być i splata swoją rękę z ręką Mateusza.

Wątek poboczny Edytuj

Do szkoły przychodzi dziewczyna w czarnych szpilkach, spódnicy do połowy ud oraz białej koszuli rozpiętej od połowy wyraźnie ukazującej dekolt. Nikt nie poznaje jej, lecz okazuje się, że to Basia, która przez Julię zmieniła nie tylko swój charakter. Podchodzi do niej całkiem przystojny licealista i daje jej swój numer telefonu na kartce, który dziewczyna, odchodząc, widowiskowo drze na kawałki. W pewnej chwili mija Malinę, która z dziwnym wyrazem twarzy patrzy na nią. Basia pewna siebie pyta, na co się tak gapi, a Malina odpowiada, że zdziwiła się, że z dnia na dzień można zmienić się w szmatę. Basia chce już rzucać się na dziewczynę, kiedy zauważa, że obok przechodzi dyrektor Włodarczyk i przystaje tylko na wypowiedzeniu słów: “Jeszcze mnie popamiętasz.”

Więcej z Fandomu

Losowa wiki