FANDOM

“Miłość ze zdrady”
Sezon 2, Odcinek 4
Informacje
Premiera

17 września 2010

Chronologia
Poprzedni

Zazdrość

Następny

Zespół

Jest to czwarty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Maciek przechadza się samotnie szkolnymi korytarzami. Całe wakacje spędził ostro imprezując - nie dlatego, by zapomnieć o zdradzeniu Maliny, lecz by zapomnieć o akcji w szkolnej auli. Niestety inni uczniowie nie pomagają mu w tym, gdyż przez cały czas jest przez nich wytykany palcami i wyśmiewany. Postanawia nie dać za wygraną i idzie porozmawiać z Basią. Spotyka ją pod jedną z damskich łazienek i od razu rzuca się na nią z wrzaskiem, że całe to zdarzenie jest jej winą. Basia odpowiada, że to nie ona zdradziła swojego chłopaka i sarkastycznie dodaje, że tylko prawdziwi mężczyźni zwalają swoją winę na kogoś innego. Maciek ma już kontynuować ostrą wymianę zdań, gdy Basia podchodzi do niego blisko i szepcze mu do ucha, by nie robili kolejnej sceny, tylko spotkali się po południu w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Zaintrygowany postanawia przytaknąć na propozycję. W kawiarni postanawia jednak grać zdenerwowanego twardziela. Przychodzi więc tam z niezbyt wyraźną miną i dosiada się do Basi pytając jednocześnie, czego od niego chce. Dziewczyna odpowiada, że wie, że Maciek jej pożąda. Mówi również, że pojedynczo mają wiele znajomych, ale razem mogą mieć ich jeszcze więcej. Maciek uważa, że to kusząca propozycja i choć nie za bardzo zna Basię, jej odważny strój i krzykliwy makijaż go przekonuje. Dziewczyna pochyla się nad stolikiem, a chłopak uśmiecha się i lekko daje jej buziaka, co prowadzi do dłuższego pocałunku.

Wątek poboczny Edytuj

Marysia siedzi z Wojtkiem na ławce w szkolnym parku, kiedy obok pary przechodzą bardzo ładne, chude i wysokie dziewczyny ubrane w skąpe spódniczki i bluzki z cekinami. Marysia patrzy na nie zazdrosna i pyta się Wojtka, dlaczego nie jest taka jak one. Chłopak mówi, że bardzo dobrze, że nie jest taka jak te chude szkapy i że jemu zawsze będzie się podobać taka, jaka jest. Marysia odpowiada, że jest kochany, ale powinna w sobie coś zmienić. Postanawia pójść po szkole do Arkadii z Wojtkiem na zakupy. Na miejscu wchodzi do swojego ulubionego sklepu i podchodzi do wieszaka z krótkimi spódniczkami. Wybiera z nich najbardziej błyszczącą, szuka rozmiaru XXL i bierze ją do przymierzalni. Wtem słychać głosy innych klientek: “Matko, ona chce to na siebie założyć?” Marysia słyszy to, ale w pierwszej chwili ignoruje. W przymierzalni zakłada na siebie spódniczkę i pokazuje się Wojtkowi. Mimo brzydkiego efektu chłopak mówi, że wygląda cudownie. Marysia natomiast odpowiada, że chyba jak cudowna parówka. W końcu, po kilku godzinach poszukiwań, dziewczyna kupuje sobie cekinową bluzkę. Przy wyjściu niestety zaczepia ją grupa “tych ładnych” i mówi, że sklep jest tylko dla osób takich jak one. Marysia nie wie, co powiedzieć, więc Wojtek odpowiada, że jest ona ładniejsza od nich wszystkich razem wziętych, a już na pewno ma piękniejsze wnętrze, po czym para wychodzi ze sklepu. Marysia dziękuje chłopakowi, że wciąż tak jej broni i całuje go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki