FANDOM

Malina Wiśniewska
Informacje
Pełne imię Katarzyna "Malina" Wiśniewska
Płeć Kobieta
Rok urodzenia 1996
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Ciemny brąz (odc. 1-35)
Hebanowa czerń (odc. 36+)
Powiązania
Rodzina Wanda Wiśniewska (matka)
Związki Maciek Nowak (ex-chłopak)
Hubert Markowski (chłopak)
Inne
Pierwszy odcinek Nowe początki (1) (101)

Malina Wiśniewska to fikcyjna bohaterka serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Od dawna zna się z Basią i zawsze to tylko ona była rozpoznawana. Bardzo się wywyższa i uważa, że jest lepsza od wszystkich. Ma brązowe oczy i bardzo długie, niesamowicie proste ciemnobrązowe włosy z długą grzywką.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Nowych początkach (1) Malina pojawia się po raz pierwszy. Jest widoczna wśród wielu uczniów w klasie gimnazjalnej.

W Nowych początkach (2) Malina jest bardzo zła na Basię za to, że dziewczyna ją zostawiła i pod koniec dnia kłóci się z nią. Basia jednak nie daje za wygraną i wygarnia jej wszystko to, czego nienawidziła w prawie 10 latach ich znajomości - że była przez nią wiele razy odpychana, że nigdy nikt przez Malinę jej nie kojarzył i że zawsze musiała się z nią zgadzać. W ten sposób wielka przyjaźń kończy się z jeszcze większym hukiem.

W Przyjaciołach Malina wciąż jest samotna. Tim siada z nią na lekcji biologii, co nie bardzo ją cieszy, gdyż uważa, że tylko najważniejsi mogą się z nią zadawać. Mimo wszystko dogaduje się z Timem bardzo dobrze. Po lekcjach Tim zaprasza Malinę do domu na mrożoną kawę. Dwójka zaprzyjaźnia się.

W Kobieciarzu do szkoły przychodzi nowy uczeń, Maciek, i siada z Maliną. Lepiej się poznają. Malinie imponuje to, że taki przystojniak jak Maciek wybrał akurat ją.

W Domowych problemach (1) Maciek wciąż trzyma się u boku Maliny, przez co dziewczyna kompletnie nie ma czasu dla swojego przyjaciela, Tima. Malina nie wie jednak, co z tym zrobić, gdyż preferuje spędzać czas z Maćkiem, czego zazdrości jej wiele dziewczyn. Ku jej uciesze Maciek pyta ją, czy robi coś w piątek wieczór, a ona zdezorientowana zaprzecza. Chłopak zaprasza ją więc do klubu, co okazuje się spełnieniem jej marzeń, więc od razu przytakuje na propozycję.

W Domowych problemach (2) Malina wybiera się z Maćkiem do klubu ↑16. Dziewczyna zastanawia się, jak wpuszczą ich do środka, skoro, jak sama nazwa wskazuje, trzeba mieć ukończone 16 lat. Maciek tłumaczy, że to nie będzie trudne, gdyż wiele razy już tu był i go znają. Chłopak ma rację i wpuszczają ich bez problemu. W klubie randkowicze zaczynają ze sobą tańczyć do skocznej muzyki. Chwile relaksu zostają przerwane przez dawnych znajomych napotkanych przez Maćka. Zostawia on dla nich Malinę. Smutna dziewczyna chce wyjść z klubu, lecz przy wyjściu łapie ją Maciek i pyta się, o co chodzi. Malina mówi, że przyszła tu tylko dla niego i myślała, że może coś z tego być. Maciek odpowiada, że wcale nie była w błędzie i całuje ją.

W Mieście nocą Malina mija na korytarzu Basię ubraną w czarne szpilki, spódnicę do połowy ud oraz białą koszulę rozpiętą od połowy wyraźnie ukazującą dekolt i patrzy się na nią z dziwnym wyrazem twarzy. Basia pewna siebie pyta, na co się tak gapi, a Malina odpowiada, że zdziwiła się, że z dnia na dzień można zmienić się w szmatę. Basia chce już rzucać się na dziewczynę, kiedy zauważa, że obok przechodzi dyrektor Włodarczyk i przystaje tylko na wypowiedzeniu słów: “Jeszcze mnie popamiętasz.”

W Ucieczce (1) Malina spędza cały dzień obściskując się z Maćkiem, przez co całkowicie zrywa kontakt z Timem. Na lekcji języka polskiego nauczycielka przeprowadza temat o przyjaźni. Tim zgłasza się i mówi, że prawdziwy przyjaciel będzie przy drugim niezależnie od tego, co by się działo i na pewno nie zostawi go dla kogoś innego. Malina wyczuwa aluzję do niej i po lekcji idzie porozmawiać z Timem. Uważa, że zachował się niedojrzale. Tim odpowiada, że to samo mógłby powiedzieć Malinie i odchodzi.

W Ucieczce (2) Malina siedzi w sali, kiedy nagle do środka wchodzi Małgorzata Bieńkowska, matka Tima, którego akurat tego dnia nie ma w szkole. Prosi, by Malina na moment wyszła z nią porozmawiać. Małgorzata mówi, że Tim wyszedł w nocy z domu i nie wrócił i pyta się, czy Malina nie wie, gdzie jest, gdyż zawsze dużo o niej mówił jako o swojej dziewczynie. Zdziwiona dziewczyna myśli przez moment i wpada na pomysł, że Tim mógł uciec do wąwozu. Niestety nie wie za bardzo, gdzie to jest, więc prosi, by poszedł z nią Maciek, który często tam imprezuje. Na miejscu Malina zauważa chłopaka siedzącego na leżącym pniu drzewa. Podchodzi z Maćkiem bliżej i okazuje się, że jest to Tim. Chłopak szybko wstaje trzymając w ręku dużą żyletkę. Grozi, że jeśli Maciek nie odejdzie, podetnie sobie żyły. Malina każe mu odejść, by mogła porozmawiać z Timem. Brytyjczyk przyznaje, że dziewczyna podobała się mu i został przez nią odrzucony dla Maćka. Malina mówi, że już więcej go nie zostawi i mogą się przyjaźnić, lecz musi wrócić do domu. Tim zgadza się. W domu Malina opowiada Małgorzacie zdarzenie w wąwozie. Matka martwi się zachowaniem syna.

We Wzlotach i upadkach Malina radośnie wita Tima, który przychodzi do szkoły po zakończeniu badań psychologicznych. Chłopak zwierza jej się, że bardzo boi się wyników.

W Dawnej przyjaźni Malina kroczy przez Arkadię, kiedy zauważa ją Basia. Krzyczy do niej, że dziewczyna o dziwo zawsze jest wszędzie tam, gdzie i ona. Malina ignoruje ją i idzie dalej. Basia mówi, że nie skończyła, podbiega do dawnej przyjaciółki i ciągnie ją za włosy. Dziewczyny zaczynają się bić. Szybko jednak interweniuje ochrona, która zawozi je na komisariat policji, gdzie mogą zostać odebrane tylko przez rodziców. Matka Maliny, Wanda, jest bardzo rozczarowana zachowaniem córki.

W Chorobie Malina zauważa w szkole, że Tim cały dzień chodzi rozdygotany. Dziewczyna pyta się, czy nie jest przypadkiem chory. Chłopak w nerwach krzyczy, żeby go nie denerwowała i rzuca nożyczkami, lecz Malina zdąża się schylić. Przestraszona przyjaciółka mówi mu, by się uspokoił. Tim tłumaczy, że dziś przychodzą wyniki badań z poradni psychologicznej i po prostu boi się. Malina mówi, że cokolwiek by to nie było, ona będzie przy nim.

W Kilku końcach (2) Malina i Maciek szczęśliwie przechadzają się po korytarzach szkoły w strojach galowych podczas zakończenia roku. Dziewczyna mówi, że niezwykle cieszy się, iż ich związek przetrwał do końca roku i mogą spędzić razem wakacje. Maciek nie podziela jej entuzjazmu, lecz robi dobrą minę do złej gry. Para mija damską łazienkę, kiedy Malina mówi, że musi na chwilę wejść do środka, by poprawić makijaż. Mówi Maćkowi, by poczekał na nią w auli, gdzie odbędzie się uroczyste zakończenie roku. Dziewczyna wchodzi więc do damskiej toalety, w której napotyka skąpo ubraną Basię. Mówi jej, że skoro już robi się na taką szmatę, mogłaby chociaż wytrzeć podłogę. Basia odpowiada, że najwidoczniej jej wygląd nie przeszkadzał Maćkowi, kiedy całowali się w klubie ↑16. Malina nie może uwierzyć własnym uszom. Nie chce jednak dać tej satysfakcji Basi i spokojnie wychodzi z toalety. Wybiera się do auli, gdzie krzycząc “Jak mogłeś mnie zdradzić?!” podbiega do Maćka i z całej siły uderza go otwartą dłonią w policzek. Mówi przy wszystkich, że między nimi koniec i pozostawia go upokorzonego na pastwę losu.

Sezon 2 Edytuj

W Zazdrości Malina siedzi z Timem na lekcji języka polskiego. Chłopak pyta się jej, jak trzyma się po rozstaniu z Maćkiem. Odpowiada, że bardzo dobrze, gdyż nie ma co opłakiwać chłopaka, który zdradza. Nie rzuca słów na wiatr, gdyż w całości widać po niej pełnię życia. Tim jest pełen podziwu. Ich konwersację przerywa nauczycielka, która mówi, że muszą zrobić projekt związany z lekcją i łączy uczniów w grupy. Malina i Tim trafiają do jednej grupy z Roksaną. Przedstawia się im mówiąc, że jest nowa w szkole. Podczas wykonywania projektu wiele razy śmieje się z dowcipów Tima i jest bardzo pogodna. Malina od razu zauważa, że między nimi iskrzy. Każe Timowi zaprosić ją na mrożoną kawę do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Chłopak robi to, a Roksana od razu przystaje na propozycję.

W Trudnej zemście Malina przechadza się z Timem po Arkadii. Przyjaciele rozmawiają o wszystkim i o niczym. Malina pyta się Tima, jak układają się sprawy z Roksaną, a chłopak odpowiada, że niesamowicie dobrze się dogadują i liczy na coś więcej. W pewnym momencie obok nich przechodzą Maciek i Basia za rękę. Nie zauważają ich, więc Malina szybko zaciąga Tima za kartonową postać z filmu. Dziewczyna pyta się, jak to jest możliwe, że są oni razem i czy Tim o tym wiedział. Przyjaciel odpowiada, że nie, bo musieli zejść się niedawno. Malina mówi, że nie da Basi za wygraną i musi się na niej zemścić. Tim mówi, że nie jest to chyba dobry pomysł, lecz dziewczyna odpowiada, by w takim razie sobie poszedł. Chłopak zgadza się. Chwilę później Malina zauważa, że Maciek i Basia przechodzą akurat w miejscu, gdzie piętro wyżej jest dobrze usytuowany taras. Biegnie więc szybko na górę i kupuje duże lody w rożku w pewnej kawiarence. Odwraca się, lecz niestety zgubiła już wrogów z widoku. Nagle jednak zauważa ich, szybko podbiega do barierki i zrzuca lód na głowę dziewczyny. Ona podnosi wzrok i okazuje się, że nie jest to Basia. Po tym zdarzeniu ochroniarz szybko łapie Malinę. Prawdziwi Maciek i Basia przechodzą akurat obok niej i zaczynają śmiać się prosto w jej oczy. Malina czuje się upokorzona.

W Topionych smutkach (1) Malina siedzi w szkole, kiedy zauważa Tima. Chce do niego podejść, lecz uprzedza ją Roksana, przez co przyjaciel nie zwraca na nią uwagi. Resztę dnia Malina spędza sama. Po szkole wysyła sms-a do Tima, czy chce się z nią spotkać, jednak chłopak nie odpisuje jej kilka godzin. Dziewczyna jest smutna i wreszcie wie, co czuł Tim, gdy ona zabawiała się z Maćkiem. Postanawia samotnie wybrać się do baru dla dorosłych Drinker. Zamawia kilka kolejek wódki, po których musi iść do toalety. Wstając z krzesła wpada na Huberta. Przeprasza go, plącząc się w wypowiedziach. Hubert pyta się, gdzie tak pędzi, a Malina odpowiada, że do toalety. Chłopak mówi, że zaprasza ją jeszcze na parę kolejek, a potem "pozwoli" jej pójść do toalety. Malina przystaje na propozycję. Po 20 minutach jest już tak wstawiona, że nie jest w stanie sama dojść do łazienki. Hubert pomaga jej w tym i wchodzi z nią do damskiej ubikacji. Postanawia wykorzystać sytuację i zmusza ją do seksu w kabinie. Dziewczyna jest tak pijana, że nie potrafi się przeciwstawić.

W Topionych smutkach (2) Malina budzi się u siebie w łóżku z potwornym bólem głowy, suchością w ustach i w pobrudzonym stroju, w którym poprzedniego dnia zabawiała się w barze Drinker. Nie jest pewna, co się wtedy wydarzyło, ale po kilku chwilach kojarzenia faktów przypomina sobie, że Hubert wykorzystał ją seksualnie. Dziewczyna jest załamana, bo - pomimo swoich różnych złych nawyków - nie może uwierzyć, że straciła dziewictwo w tak młodym wieku i to z takim chłopakiem. Właściwie wydaje jej się, że jest to gwałt, ale takiej myśli nie chce przyjąć do siebie. Nie chce również wypaść na puszczalską dziewczynę, więc układa pewien plan. W szkole widzi Huberta w towarzystwie swoich kolegów. Podchodzi do niego i całuje go w usta. Jego koledzy wzdrygają brwiami i mówią, że nie wiedzieli, że Hubert ma dziewczynę. Chłopak odpowiada, że też nie wiedział, na co Malina mówi, by się nie wygłupiał. Koledzy Huberta odchodzą, po czym chłopak pyta się dziewczyny, co wyprawia, a Malina nie odpowiada, tylko w dalszym ciągu całuje go, by siedział już cicho.

W Powrocie w czerni Malina siedzi z Wandą przy obiedzie. Nie odzywa się, a nawet nic nie je, tylko beztrosko uderza widelcem o talerz. Nadal myśli o tym, jak potwornie została wykorzystana przez Huberta. Matka pyta jej się, czy coś się stało, lecz Malina mówi, że nie, tylko nie jest głodna. Po chwili wstaje od stołu i wybiera się do swojego pokoju. Spogląda w lustro i widząc swoją twarz, czuje obrzydzenie. Postanawia zmienić coś w sobie. Wybiera się do salonu piercingu i robi sobie wymowny kolczyk w dolnej wardze. Po powrocie do domu, zdruzgotana Wanda pyta się, co Malina ma na twarzy, lecz dziewczyna nie odpowiada i kieruje się do łazienki, gdzie sięga po nożyczki i ścina swoje piękne, długie włosy aż do samych ramion, po czym farbuje je na hebanową czerń. Następnego dnia przychodzi do szkoły w krótkich, jeansowych spodenkach, czarnych rajstopach, glanach oraz wymalowana mocną, czerwoną szminką. Hubert nie poznaje jej, lecz mówi, że wygląda świetnie i całuje ją. Dziewczyna ślepo patrzy w otchłań jego oczu i odpowiada: “Tak też się czuję.”

W Po złej stronie lustra (1) Malina chodzi w kółko po szkole, unikając Huberta. Nie czuje się przy nim bezpiecznie. Nie podoba jej się również jej własny, nowy styl, gdyż czuje się w nim nieswojo. Jej drastyczne zmiany przez Huberta były spowodowane prawdopodobnie wpływem chwili. Nagle na końcu korytarza zauważa Tima, który stoi sam. Szybko podchodzi do niego i mówi “Cześć”, po chwili pytając się, co tam u niego. Tim jest zdziwiony, że Malina się do niego odezwała. Mówi, że nie ma teraz czasu na rozmowy, gdyż za chwilę ma ważny sprawdzian i musi się poduczyć. Dziewczyna pyta się więc, czy znajdzie dla niej moment w piątek po szkole, gdyż ma dość spędzania czasu z osobami, z którymi nie ma nawet wspólnych tematów. Tim pyta się, dlaczego aż tak jej na tym zależy, a Malina odpowiada, że muszą ratować swoją przyjaźń. Chłopak stwierdza, że tak naprawdę nigdy nie byli prawdziwymi przyjaciółmi. Zdumiona Malina mówi więc, że mogą to jeszcze naprawić. Tim zgadza się dać tej znajomości ostatnią szansę, pod warunkiem, że teraz Malina da mu już spokój w nauce. Uradowana dziewczyna zgadza się.

W Po złej stronie lustra (2) Malina spotyka się z Timem w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Od początku spotkania chłopak się nudzi, więc Malina postanawia rozpocząć jakiś ciekawy temat do rozmowy. Pyta się Tima, co dzieje się w jego życiu. Chłopak mówi, że teraz umawia się z Zośką. Malina pyta się, co stało się z Roksaną, lecz Tim zmienia temat pytając się, dlaczego Malina przeszła tak diametralną metamorfozę. Dziewczyna mówi, że zwyczajnie potrzebowała zmiany, choć nie będzie udawać, że to też nie z winy jej chłopaka, Huberta. Tim pyta się, kim on jest, a Malina odpowiada, że chodzi do liceum i prawdopodobnie go nie zna, gdy nagle zauważa go wychodzącego z toalety i dodaje “Może nawet będziesz miał okazję go poznać.” Hubert podchodzi do ich stolika i agresywnie mówi do Tima, co tu robi z jego dziewczyną. Malina odpowiada mu, żeby dał spokój, lecz Hubert każe wstać młodszemu koledze. Gdy to robi, łapie go za kołnierz i mówi, że jeśli jeszcze raz zbliży się do Maliny, to go zabije. Dziewczyna mówi, że nie może zastraszać jego przyjaciół. Hubert nie słucha się jej i mówi “Wychodzimy.” Malina wybiega za chłopakiem, po czym on przyciska ją do muru pod kawiarnią za szyję. Szepcze jej do ucha, że to on tu wydaje rozkazy i całuje ją przestraszoną.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki