FANDOM

Maciek Nowak
Informacje
Pełne imię Maciej "Maciek" Nowak
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1996
Kolor oczu Błękitne
Kolor włosów Blond
Powiązania
Związki Malina Wiśniewska (ex-dziewczyna)

Basia Koterska (ex-dziewczyna)

Inne
Pierwszy odcinek Kobieciarz (105)

Maciek Nowak to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Mimo młodego wieku uwielbia szalone imprezy - zarówno w klubach, jak i lokalach prywatnych; a także dziewczyny... i one uwielbiają jego. Ma błękitne oczy i krótkie blond włosy z grzywką postawioną na żel.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Kobieciarzu Maciek pojawia się po raz pierwszy. Wszyscy zastanawiają się, dlaczego dołącza on kilka tygodni po rozpoczęciu. Maciek tłumaczy, że do tej pory był na wakacjach w Rimini, gdzie codziennie imprezował w klubach. Po zapoznaniu się ze wszystkimi, najbardziej zwraca uwagę na Malinę i siada z nią na lekcji. Lepiej się poznają.

W Domowych problemach (1) Maciek wciąż trzyma się u boku Maliny. Chłopak pyta ją, czy robi coś w piątek wieczór, a ona zdezorientowana zaprzecza. Maciek zaprasza ją więc do klubu, co okazuje się spełnieniem jej marzeń, więc Malina od razu przytakuje na propozycję.

W Domowych problemach (2) Maciek wybiera się z Maliną do klubu ↑16. Dziewczyna zastanawia się, jak wpuszczą ich do środka, skoro, jak sama nazwa wskazuje, trzeba mieć ukończone 16 lat. Maciek tłumaczy, że to nie będzie trudne, gdyż wiele razy już tu był i go znają. Chłopak ma rację i wpuszczają ich bez problemu. W klubie randkowicze zaczynają ze sobą tańczyć do skocznej muzyki. Chwile relaksu zostają przerwane przez dawnych znajomych napotkanych przez Maćka. Zostawia on dla nich Malinę. Smutna dziewczyna chce wyjść z klubu, lecz przy wyjściu łapie ją Maciek i pyta się, o co chodzi. Malina mówi, że przyszła tu tylko dla niego i myślała, że może coś z tego być. Maciek odpowiada, że wcale nie była w błędzie i całuje ją.

W Ucieczce (1) Maciek cały dzień obściskuje się z Maliną.

W Ucieczce (2) Malina prosi Maćka, by zaprowadził ją do wąwozu. Na miejscu zauważają Tima, który uciekł z domu, i podchodzą bliżej. Chłopak szybko wstaje trzymając w ręku dużą żyletkę. Grozi, że jeśli Maciek nie odejdzie, podetnie sobie żyły. Malina każe mu odejść, by mogła porozmawiać z Timem.

W Kilku końcach (1) Maciek czuje się pod wielkim naciskiem tydzień przed zakończeniem roku - egzaminy, przygotowania, a do tego Malina nieodstępująca na krok. Postanawia dać upust swoim emocjom i rozerwać się w klubie ↑16 bez wspominania o tym swojej dziewczynie. W piątkowy wieczór wybiera się więc tam samotnie, jednak równocześnie wiedząc, że na pewno spotka w klubie znajome twarze. Od samego początku zamawia w barze wiele drinków, pokazując barmanowi fałszywy dowód osobisty. W pewnym momencie podchodzi do niego Basia ubrana w cekinową sukienką tak krótką, że widać jej pupę. Pyta, dlaczego chłopak jest w klubie sam. Maciek odpowiada, że musi choć na chwilę zapomnieć o wszystkim, wliczając w to Malinę. Basia uśmiecha się wdzięcznie, a Maciek szybko zamawia jej drinka na swój koszt. Po kilku kolejkach gimnazjaliści zaczynają namiętnie całować się. Maciek od razu dochodzi do zmysłów, lecz nie przerywa pocałunku.

W Kilku końcach (2) Maciek i Malina szczęśliwie przechadzają się po korytarzach szkoły w strojach galowych podczas zakończenia roku. Dziewczyna mówi, że niezwykle cieszy się, iż ich związek przetrwał do końca roku i mogą spędzić razem wakacje. Maciek nie podziela jej entuzjazmu, lecz robi dobrą minę do złej gry. Para mija damską łazienkę, kiedy Malina mówi, że musi na chwilę wejść do środka, by poprawić makijaż. Mówi Maćkowi, by poczekał na nią w auli, gdzie odbędzie się uroczyste zakończenie roku. Chłopak wybiera się więc tam, gdzie po kilku minutach, krzycząc “Jak mogłeś mnie zdradzić?!”, przybiega Malina i z całej siły uderza go otwartą dłonią w policzek. Mówi przy wszystkich, że między nimi koniec i pozostawia go upokorzonego na pastwę losu.

Sezon 2 Edytuj

W Miłości ze zdrady Maciek przechadza się samotnie szkolnymi korytarzami. Całe wakacje spędził ostro imprezując - nie dlatego, by zapomnieć o zdradzeniu Maliny, lecz by zapomnieć o akcji w szkolnej auli. Niestety inni uczniowie nie pomagają mu w tym, gdyż przez cały czas jest przez nich wytykany palcami i wyśmiewany. Postanawia nie dać za wygraną i idzie porozmawiać z Basią. Spotyka ją pod jedną z damskich łazienek i od razu rzuca się na nią z wrzaskiem, że całe to zdarzenie jest jej winą. Basia odpowiada, że to nie ona zdradziła swojego chłopaka i sarkastycznie dodaje, że tylko prawdziwi mężczyźni zwalają swoją winę na kogoś innego. Maciek ma już kontynuować ostrą wymianę zdań, gdy Basia podchodzi do niego blisko i szepcze mu do ucha, by nie robili kolejnej sceny, tylko spotkali się po południu w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Zaintrygowany postanawia przytaknąć na propozycję. W kawiarni postanawia jednak grać zdenerwowanego twardziela. Przychodzi więc tam z niezbyt wyraźną miną i dosiada się do Basi mówiąc jednocześnie, czego od niego chce. Dziewczyna odpowiada, że wie, że Maciek jej pożąda. Mówi również, że pojedynczo mają wiele znajomych, ale razem mogą mieć ich jeszcze więcej. Maciek uważa, że to kusząca propozycja i choć nie za bardzo zna Basię, jej odważny strój i krzykliwy makijaż go przekonuje. Dziewczyna pochyla się nad stolikiem, a chłopak uśmiecha się i lekko daje jej buziaka, co prowadzi do dłuższego pocałunku.

W Trudnej zemście Maciek idzie z Basią przez Arkadię, gdzie zauważają ich Malina i Tim. Później widzą, jak Malina zrzuca lód na głowę jakiejś dziewczyny myśląc, że to Basia. Ona podnosi wzrok i okazuje się, że nie jednak to nie ona. Po tym zdarzeniu ochroniarz szybko łapie Malinę. Maciek i Basia przechodzą obok niej i zaczynają śmiać się prosto w jej oczy. Malina czuje się upokorzona.

W Ludzkim problemie Maciek otrzymuje telefon od jednego ze swoich dalekich znajomych. Kolega mówi mu, że w najbliższy piątek organizowana jest impreza w klubie ↑16 i Maciek musi tam być, bo bez niego nie będzie takiej zabawy. Chłopak jednak odmawia przyjścia, wymigując się nauką. Tak naprawdę skończyły mu się pieniądze na imprezowanie i nie wie, co teraz ma ze sobą zrobić. Następnego dnia idąc ulicą zauważa ulotkę z ₳ɯɛsoʍɛ Café mówiącą o tym, że poszukują pracowników na stanowisko kelnera. Bez namysłu zwraca się w kierunku kawiarni. Na miejscu spotyka menedżera lokalu i pyta się o posadę. Mężczyzna odpowiada, że ulotka wisi już 2 tygodnie, a Maciek jest pierwszą osobą, która się zgłosiła. Mówi więc, że od razu może przyjąć go próbnie. Maciek zgadza się na stanowisko półetatowe od poniedziałku do czwartku. Chłopak jest uradowany swoją sytuacją.

W Miłości przede wszystkim Maciek pracuje w ₳ɯɛsoʍɛ Café jako kelner i podchodzi do stolika, przy którym siedzi Basia z Julią. Basia pyta się, co tu robi. Maciek odpowiada, że potrzebował pieniędzy, więc zgłosił się na pół etatu. Basia już rozumie, dlaczego chłopak nie miał ostatnio dla niej czasu. Mówi jednak, że jest pełna podziwu dla determinacji chłopaka i całuje go.

W Drogiej dziewczynie Maciek pracuje w ₳ɯɛsoʍɛ Café, kiedy odwiedza go Basia. Całuje go na powitanie i pyta się, jak minął mu dzień. Chłopak odpowiada, że męcząco, gdyż najpierw siedział siedem godzin w szkole, a teraz jeszcze pracuje obsługując klientów kawiarni. Basia robi sztuczną smutną minę, po czym mówi Maćkowi, że może powinien zasponsorować im odprężającą kolację w czwartek w restauracji Vintage. Chłopak mówi, że to chyba najdroższa restauracja w mieście, lecz Basia odpowiada, że przecież go stać. Maciek odpowiada, że mimo wszystko w czwartek pracuje. Basia nie daje za wygraną i mówi, że w takim razie mogą pójść tam w piątek. Chłopak niechętnie zgadza się. Przez kilka dni ma czas dla siebie i swoich myśli, po czym dochodzi do oczywistych wniosków, które zamierza przedstawić dziewczynie jeszcze przed wejściem do restauracji. W piątek więc para spotyka się przed drzwiami Vintage, gdzie Basia krzyczy na Maćka, żeby się pospieszył, bo spóźnią się z rezerwacją na godzinę 19:00. Chłopak odpowiada, że nie została ona w ogóle dokonana. Zdenerwowana Basia pyta się, dlaczego, a Maciek spokojnie odpowiada, że zauważył, że przez dziewczynę całkowicie się zmienił. Nie ma czasu i pieniędzy na imprezy, które w życiu kochał zawsze najbardziej. Uważa, że przez natłok obowiązków nawet nie dostrzegł, że jest tym związkiem już kompletnie znudzony. Basia odpowiada, że jeśli tak to chce zakończyć, to może i dobrze się dzieje, gdyż jest zwykłym niewychowanym kretynem.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki