FANDOM

Małgorzata Bieńkowska
Informacje
Pełne imię Małgorzata Bieńkowska
Płeć Kobieta
Rok urodzenia 1969
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Czerwone
Powiązania
Rodzina Tim Jones (syn)
Inne
Pierwszy odcinek Ucieczka (2) (114)

Małgorzata Bieńkowska to fikcyjna bohaterka serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest matką Tima Jonesa. Ma czarne oczy i czerwone włosy do ramion, do tego jest całkiem niska.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Ucieczce (2) Małgorzata pojawia się po raz pierwszy. Przychodzi na lekcje i prosi, by Malina na moment wyszła z sali. Mówi, że Tim wyszedł w nocy z domu i nie wrócił i pyta się, czy Malina nie wie, gdzie jest, gdyż zawsze dużo o niej mówił jako o swojej dziewczynie. Zdziwiona dziewczyna myśli przez moment i wpada na pomysł, że Tim mógł uciec do wąwozu. Malina znajduje go tam i zaprowadza do domu, lecz opowiada Małgorzacie o zdarzeniu, które zaszło w wąwozie. Chłopak chciał podciąć sobie żyły. Matka martwi się zachowaniem syna.

We Wzlotach i upadkach Małgorzata boi się o zdrowie i życie syna, więc zapisuje go na badania psychologiczne do najbliższej poradni. Chłopiec, mimo niepewności, zgadza się, gdyż również zauważył swoje dziwne zachowania.

W Chorobie Małgorzata czeka z Timem w niecierpliwości na wyniki badań z poradni psychologicznej. Lekarka mówi, że Tim choruje na dwubiegunowość. Mówi również, że choroba jest ciężka, lecz można się z niej wyleczyć. Przekazuje także zdruzgotanemu Timowi, że będzie musiał brać na to specjalne leki, inaczej w dalszym ciągu będą występowały u niego niebezpieczne wahania nastrojów.

Sezon 2 Edytuj

W Pasujących charakterach Małgorzata zauważa, że Tim jest radosny i pyta się, czym jest to spowodowane. Syn odpowiada jej, że jutro ma randkę z Roksaną. Małgorzata nie jest pewna, czy spotykanie się Tima z dziewczynami jest dobrym pomysłem zważając na jego chorobę, lecz woli nic nie mówić. Następnego dnia Małgorzata śledzi swojego syna i jego partnerkę, aż w końcu zostaje zauważona.

W Imprezie niezapomnianej Małgorzata mówi Timowi, że wyjeżdża na weekend do Gdańska i by nie zrobił przez ten czas nic głupiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki