FANDOM

“Kręte drogi”
Sezon 1, Odcinek 8
Informacje
Premiera

13 listopada 2009

Chronologia
Poprzedni

Domowe problemy (2)

Następny

Rodzic z przypadku (1)

Jest to ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Renata ponownie umawia się z Adrianem, choć nie jest pewna tej znajomości. Tym razem postanawia spotkać się z nim w ₳ɯɛsoʍɛ Café, gdyż tam najczęściej wybierają się uczniowie Zespołu Szkół nr 7, a dla niej najważniejsze jest wywołanie skandalu. Spotkanie przebiega zwyczajnie - Renata i Adrian rozmawiają, lecz dziewczyna dalej uważa, że chłopak nie nadaje się do realnego związku. W pewnej chwili do lokalu wchodzi Julia, więc Renata szybko przysuwa się do Adriana i całuje go. Całe zdarzenie widzi Kassówna, która od razu esemesuje do koleżanek z nową plotką.

Wątek poboczny Edytuj

Wojtek znów musi pomóc Marysi w chemii, gdyż oceny dziewczyny zaczęły stopniowo się obniżać. Korepetytor postanawia spotkać się z nią u siebie w domu. Tłumaczy jej wiele definicji, które Marysia od razu załapuje - zupełnie inaczej niż na lekcjach w szkole. Dziewczyna jest bardzo wdzięczna i mówi Wojtkowi, że wszystkie jej dobre oceny to jego zasługa, gdyż inaczej byłaby zagrożona już na półrocze. Chłopak pod wpływem chwili odpowiada, że jest w niej zauroczony. Oburzona Marysia uważa, że Wojtek chce ją tylko wykorzystać i wychodzi z domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki