FANDOM

“Kilka końców (1)”
Sezon 1, Odcinek 19
Informacje
Premiera

11 czerwca 2010

Chronologia
Poprzedni

Ukryta prawda

Następny

Kilka końców (2)

Jest to dziewiętnasty odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Maciek czuje się pod wielkim naciskiem tydzień przed zakończeniem roku - egzaminy, przygotowania, a do tego Malina nieodstępująca na krok. Postanawia dać upust swoim emocjom i rozerwać się w klubie ↑16 bez wspominania o tym swojej dziewczynie. W piątkowy wieczór wybiera się więc tam samotnie, jednak równocześnie wiedząc, że na pewno spotka w klubie znajome twarze. Od samego początku zamawia w barze wiele drinków, pokazując barmanowi fałszywy dowód osobisty. W pewnym momencie podchodzi do niego Basia ubrana w cekinową sukienką tak krótką, że widać jej pupę. Pyta, dlaczego chłopak jest w klubie sam. Maciek odpowiada, że musi choć na chwilę zapomnieć o wszystkim, wliczając w to Malinę. Basia uśmiecha się wdzięcznie, a Maciek szybko zamawia jej drinka na swój koszt. Po kilku kolejkach gimnazjaliści zaczynają namiętnie całować się. Maciek od razu dochodzi do zmysłów, lecz nie przerywa pocałunku.

Wątek poboczny Edytuj

Michał uświadamia sobie, że został tydzień do jego występu na koniec roku, a on wciąż nie ułożył piosenki. Niestety kompletnie nie ma weny, więc postanawia sięgnąć po LSD. Bierze kilka tabletek, gdy jest sam w domu i zagłębia się w temat sensu życia. Postanawia napisać piosenkę o Julii. W tekście zawiera swoją miłość do niej i opisy wyglądu w samych superlatywach. W kilka godzin cała piosenka jest gotowa. Michał postanawia pochwalić się nią swojej dziewczynie i dzwoni do niej, by za pół godziny spotkali się w sali muzycznej ZSO 7. Julia zgadza się i oboje przychodzą do szkoły. Dziewczyna od początku zauważa, że Michał zachowuje się dziwnie i jest nabuzowany. Chłopak potyka się o gitarę, niszcząc jej pudło rezonansowe. Julia domyśla się, że musi być naćpany i nie mówiąc nic, wychodzi. Michał krzyczy, że nie wysłuchała jeszcze piosenki, lecz Julia nie zwraca na niego uwagi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki