FANDOM

Kamil Chaber
Informacje
Pełne imię Kamil Chaber
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1993
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brąz
Powiązania
Rodzina Artur Chaber (brat)
Związki Renata Majczyk (dziewczyna)
Inne
Pierwszy odcinek Miasto nocą (112)

Kamil Chaber to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest bardzo przystojny. Ma brązowe oczy i brązowe włosy z dłuższą grzywką, a wygolonymi bokami. Zawsze nosi najlepsze ciuchy i wyznacza w szkole modowe trendy.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Mieście nocą Kamil pojawia się po raz pierwszy, jednak nie zostaje wymieniony z imienia. Podchodzi do Basi i daje jej swój numer telefonu na kartce, lecz dziewczyna, odchodząc, widowiskowo drze go na kawałki.

W Dawnej przyjaźni Kamil siedzi w kawiarni w Arkadii, gdzie zauważa go Basia. Siada obok i przeprasza, że od poprzedniego spotkania nie odzywała się. Chłopak nie ma jej tego za złe i przedstawia się. Basia przysuwa się do niego, lecz po zauważeniu Maliny zostawia na pastwę losu.

Sezon 2 Edytuj

W Powrocie do błędów (1) Kamil zostaje obudzony przez Artura. Niechętnie pyta, o co chodzi. Artur odpowiada, że przyszedł list ze szkoły. Jednym ruchem otwiera go i zaczyna czytać. Jego twarz przybiera grymas euforii. Kamil pyta się, jaka jest w końcu ich odpowiedź. Artur mówi, że został przyjęty na roczny etat w roli nauczyciela historii z możliwością przedłużenia kontraktu. Kamil nie może uwierzyć własnym uszom. Początkowo myśli, że głupio będzie posiadać brata w szkole, lecz chwilę później mówi Arturowi, że będzie mu musiał teraz wszystko załatwiać.

W Powrocie do błędów (2) Kamil i Artur wybierają się na rozpoczęcie roku szkolnego w ZSO 7 jednym samochodem. Artur jednak niespodziewanie zatrzymuje się pięćdziesiąt metrów przed bramą szkolną i mówi Kamilowi, by wysiadł tutaj i resztę drogi przeszedł na piechotę. Młodszy brat spogląda się na starszego znacząco, a ten kontynuuje, że musi pokazywać się od początku z jak najlepszej strony, a "galowy" strój Kamila na pewno mu w tym nie pomaga. Chłopak jest ubrany w typową, białą koszulę galową, lecz gdzieniegdzie z czarnymi przebarwieniami oraz z całkowicie odciętymi przez samego Kamila rękawami, a do tego ma założoną dżinsową muszkę. Młodszy brat wysiada więc, natomiast starszy dojeżdża pod samą szkołę. Po uroczystym rozpoczęciu roku Kamil podchodzi do Artura i mówi, że w poprzednim roku nie zrobił nic produktywnego i nikt go nawet nie zna, więc teraz postanawia zostać reżyserem sztuki o zakochanych nastolatkach i każe starszemu bratu pójść do dyrektora i mu to załatwić. Artur nie od razu zgadza się, lecz stwierdza, że gdy to zrobi, będzie miał przynajmniej spokój.

W Zazdrości Kamil poznaje Renatę, która przychodzi na casting jego sztuki, “O zachodzie słońca”. Mówi jej, by zaczęła, kiedy tylko będzie gotowa. Renata wychodzi więc na środek i odgrywa swoją ulubioną scenę z “Romea i Julii”. Kamil jest pełen podziwu na tyle, że od razu proponuje Renacie główną rolę w sztuce.

W Pasujących charakterach Kamil spotyka na próbie Renatę, jednak mówi jej, że Hubert nie zjawił się i bez niego nie ma to sensu, więc muszą przesunąć spotkanie na inny termin. Renata odpowiada, że to szkoda, gdyż przez to będzie mieć więcej czasu dla siebie i swoich myśli, co skłoni ją do płaczu nad byłym chłopakiem. Kamil proponuje, że mogą pójść razem do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Renata jest wzruszona propozycją i od razu się zgadza. Na miejscu dziewczyna zwierza się koledze, który bardzo wspiera ją i przytula, a po spotkaniu odprowadza do domu. Renata jest pod wrażeniem dżentelmeńskiego zachowania Kamila i na pożegnanie mówi, że świetnie się bawiła i ma nadzieję, że jeszcze kiedyś to powtórzą. Chłopak uśmiecha się i odchodzi.

W Nieświadomości Kamil jest na próbie sztuki teatralnej wraz z Renatą i Hubertem. Dziewczyna pyta się reżysera, którą scenę będą dziś ćwiczyć, a Kamil odpowiada, że scenę pocałunku między Magdą, czyli Renatą, a Markiem, czyli Hubertem. Oboje są co do tego równie nieentuzjastyczni. Przed rozpoczęciem próby Renata mówi Kamilowi, by nie był zazdrosny, bo przecież to tylko gra, a chłopak śmieje się na głos i odpowiada, by się nie martwiła. Renata cmoka Huberta w usta, a Kamil dalej śmieje się i pyta chłopaka, jak dziewczyna całuje. Roksana wcina się w konwersację mówiąc, że taki pocałunek to nie pocałunek. Hubert przerywa radosne chwile przyjaciół docinając dziewczynie, że dopiero co olała go dla Adriana, a już bierze się za kolejnego i dodaje, że jeśli tak mają wyglądać próby, to nie zamierza w tym brać udziału. Kamil i Renata utrzymują powagę już do końca spotkania.

W Miłości przede wszystkim Kamil spotyka się w szkole z Renatą. Witają się poprzez przytulenie. Dziewczyna pyta się przyjaciela, czy robi coś konkretnego w piątek wieczór. Kamil odpowiada, że akurat nie. Renata mówi więc, że mogą wybrać się razem do klubu ↑16 na potańcówkę. Podekscytowany Kamil zgadza się z pomysłem dziewczyny. W piątkowy wieczór Renata czeka pod budynkiem klubu i widzi w oddali zbliżającego się Kamila. Chłopak ma grzywkę postawioną na żel, a ubrany jest w turkusowy kożuch, do której pod kolor dobrał krawat i czarną koszulę. Ma na sobie też stylowe, szare rurki, które uwydatniają chudość jego nóg. Wita się z Renatą, która czuje się głupio, gdyż uważa, że ubrała się gorzej od niego. Przyjaciele stoją w długiej kolejce do klubu, gdy nagle mija ich grupka dresów, z których jeden krzyczy “Patrzcie jaki pedał!” wskazując na Kamila. Chłopak żenuje się, gdy Renata mówi, że ma dość takich tępych tekstów i całuje Kamila prosto w usta na oczach tamtych dresów. Do końca dnia para bawi się świetnie.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki