FANDOM

Julia Kass
Informacje
Pełne imię Julia Kass
Płeć Kobieta
Rok urodzenia 1993
Kolor oczu Błękitne
Kolor włosów Złocisty blond
Powiązania
Rodzina Aurelia Kass (matka)

Erwin Kass (ojciec)
Beata Kass (siostra)

Związki Michał Seredyniec (ex-chłopak)
Artur Chaber (ex-chłopak)
Inne
Pierwszy odcinek Nowe początki (1) (101)

Julia Kass to fikcyjna bohaterka serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest bogata i zadufana w sobie. Mimo wszystko uważa, że prawdziwego szczęścia nie da kupić się za pieniądze. Ma błękitne oczy i długie, falowane, złociste blond włosy z przedziałkiem po środku. Jest piękna, lecz nie tak łatwo jest zaciekawić ją swoją osobą.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Nowych początkach (1) Julia pojawia się po raz pierwszy. Jest widoczna wśród wielu uczniów w klasie licealnej. Podchodzi do niej Michał i mówi jej, że jest bardzo ładna. Julia ignoruje go i ostentacyjnie wychodzi z sali.

W Nowych początkach (2) Julia wciąż jest podrywana przez Michała, lecz mówi mu, że już wielu próbowało ją wyrwać i tylko paru z nich doszło do skutku.

W Kobieciarzu Michał kontynuuje swe zaloty do Julii. Dziewczyna pyta go, dlaczego chłopak nie może sobie znaleźć kogoś innego, a nie musi wciąż dręczyć ją. Michał, zamiast odpowiedzieć, szybko proponuje jej spotkanie w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Nękana dziewczyna wreszcie zgadza się. Podczas picia zimnych koktajli okazuje się, że Michał jest prawdziwym dżentelmenem. Julia żałuje, że odpychała go tyle tygodni. Na koniec spotkania całuje go w policzek.

W Krętych drogach Julia przychodzi do ₳ɯɛsoʍɛ Café i widzi, jak Renata całuje Adriana. Od razu esemesuje do koleżanek z nową plotką.

W Rodzicu z przypadku (1) Julia siada ze swoimi koleżankami na ławce w szkolnym parku i zaczyna rozmawiać o związku Renaty i Adriana, a po chwili o tym, że w piątek całe liceum organizuje ognisko w wąwozie.

W Rodzicu z przypadku (2) Julia jest na licealnym ognisku, kiedy wpada na nią Basia i przedstawia się. Licealistka odpowiada, że nigdy nie widziała Basi. Dziewczyna tłumaczy się, że to dlatego, że jest z gimnazjum. Zaczynają one rozmawiać i okazuje się, że nadają na tych samych falach, lecz Julia uważa, że nie powinna pokazywać się z gimnazjalistką. Wpada jednak na pomysł, jak Basia może przekonać do siebie inne dziewczyny. Julia każe jej przy wszystkich upokorzyć Marysię. Dziewczyna wykonuje zadanie i obie zaprzyjaźniają się.

W Nieoczekiwanej miłości Julia przychodzi do szkoły bardzo smutna, a Michał zaprasza ją na dyskotekę. Dziewczyna odpowiada, że nie jest w nastroju, więc chłopak proponuje wyjście do parku. Tym razem Julia zgadza się. Podczas spaceru po parku znajomi bardzo dużo rozmawiają. Michał pyta się, dlaczego dziewczyna była dziś w szkole taka smutna. Julia nie od razu zbiera się na odpowiedź, lecz po chwili mówi, że u jej mamy odkryto raka. Michał pociesza dziewczynę mówiąc, że jej mama na pewno z tego wyjdzie. Julia mówi mu, iż jest bardzo wdzięczna, że zawsze ją wspiera i że żałuje, że nie zauważyła tego od razu. Spogląda Michałowi głęboko w oczy, co prowadzi dwojga do pocałunku.

W Dawnej przyjaźni Julia zostaje zaproszona przez Basię na zakupy do centrum handlowego Arkadia. Dziewczyna od razu zgadza się. Wieczorem jadą do centrum razem. Po kilkugodzinnym szale zakupowym są już kompletnie zmęczone. Postanawiają wypić kawę w najbliższej kawiarni. Basia zauważa w niej przystojnego licealistę, który kiedyś już podrywał ją w szkole i mówi o nim Julii. Dziewczyna każe jej podejść do niego, co robi Basia.

W Chorobie Julia zostaje wysłana przez Michała na długiej przerwie do Basi, by chłopak miał choć chwilę dla siebie.

W Ukrytej prawdzie Julia postanawia przenieść swój związek z Michałem na kolejny poziom, co oznacza poznanie jego rodziców. Dziewczyna wybiera się po szkole do jego domu i poznaje kolejno Radosława oraz Helenę. Okazuje się, że jest to naprawdę poukładana rodzina. Helena wyznaje, że Michał wiele razy wspominał w domu o Julii. Dziewczynie jest z tego powodu bardzo miło. Po uroczystej kolacji wybiera się z Michałem do jego pokoju. Siada na łóżku i zauważa w kącie pokoju gitarę, co zadziwia ją. Mówi, że nie wiedziała, że Michał jest muzykalnie uzdolniony. Chłopak ignoruje jej wypowiedź, siada obok i zaczyna całować. Chwila ta trwa krótko, gdyż Helena woła Michała, by zszedł po coś na dół. Chłopak mówi, że za chwilkę wróci i wychodzi z pokoju. Julia rozgląda się jeszcze raz i zauważa w biurku niezasuniętą szufladę, z której wystaje plastikowa torebka. Podchodzi bliżej i zauważa, że są w niej tabletki LSD. Nie może uwierzyć, że taki narkotyk znajduje się w pokoju jej chłopaka. Szybko zasuwa szufladę i wychodzi z domu. Michał pyta się, czy coś się stało, a Julia odpowiada, że zadzwoniła jej mama i musi natychmiast do niej jechać.

W Kilku końcach (1) Julia odbiera telefon od Michała. Chłopak mówi, by za pół godziny spotkali się w sali muzycznej ZSO 7. Julia zgadza się i oboje przychodzą do szkoły. Dziewczyna od początku zauważa, że Michał zachowuje się dziwnie i jest nabuzowany. Chłopak potyka się o gitarę, niszcząc jej pudło rezonansowe. Julia domyśla się, że musi być naćpany i nie mówiąc nic, wychodzi. Michał krzyczy, że nie wysłuchała jeszcze jego piosenki, lecz Julia nie zwraca na niego uwagi.

W Kilku końcach (2) Julia budzi się o poranku w dzień zakończenia roku szkolnego przybita. Rozmyśla o Michale, jego uzależnieniu oraz o tym, co powinna w tej sprawie zrobić. Postanawia spotkać się z nim godzinę przed uroczystym zakończeniem roku, by mogli wyjaśnić sobie parę spraw. Wybierają się więc na spacer po szkolnym parku. Michał pyta się Julii, dlaczego ostatnio tak dziwnie się zachowuje. Dziewczyna ciężko wzdycha i odpowiada, że znalazła u niego w biurku tabletki LSD i wie, że jest narkomanem. Michał nie wie, co może na to odpowiedzieć. Julia kontynuuje zatem mówiąc, że kocha go, lecz nie może być w pobliżu osoby uzależnionej od narkotyków i musi zerwać z nim swoją znajomość. Odchodzi, zanim Michał zdąży cokolwiek wydukać. Później wybiera się na jego występ z autorską piosenką “Bądź kimś dla mnie” w całości opisującą jego miłość do niej i ucieka z płaczem z widowni.

Sezon 2 Edytuj

W Powrocie do błędów (1) Julia zaprasza do siebie Basię na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego. Mówi przyjaciółce, że całe wakacje spędziła na różnych robótkach domowych, by zapomnieć o Michale, lecz boi się spotkania z nim w szkole. Po paru zdaniach o chłopaku zaczyna płakać. Obok otwartych drzwi jej pokoju przechodzi akurat Beata i z pogardą w głosie mówi, że znowu płacze z powodu chłopaka, co jest płytkie. Julia odpowiada jej, żeby się zamknęła. Basia pyta się, kto to był, a Julia odpowiada, że to jej siostra, która od tego roku również zaczyna naukę w ZSO 7. Po chwili przyjaciółki wybierają się na zakupy do Arkadii. Niestety Julia napotyka tam Michała, którego unika wchodząc do jednego ze sklepów. Chłopak jednak zauważa ją i podchodzi. Mówi, że jest na "domowym odwyku" od tabletek LSD i nie bierze ich już od zakończenia wakacji. Wspomina także, że nie przestał jej kochać. Dziewczyna niestety nie jest co do niego pewna, lecz jej automatyczną reakcją jest rzucenie się na chłopaka i pocałunek w usta podczas gonitwy myśli.

W Powrocie do błędów (2) Julia leży na łóżku cała w skowronkach. Nieustannie wysyła smsy do Michała o tym, jak bardzo go kocha i jak bardzo tęskniła. Do jej pokoju wchodzi Beata i mówi, że ta mina jej zrzednie, gdyż za półtorej godziny jest oficjalne rozpoczęcie roku szkolnego i nawet tam będzie musiała ją oglądać. Julia odpowiada, że najważniejsze jest to, że spotka się ze swoim chłopakiem. Dwie godziny później podchodzi do niego w auli i całuje na przywitanie. Mówi, że chce dobrze rozpocząć ten rok, więc powinni pójść dziś razem do kina. Michał zgadza się. W kinie para siedzi wtulona w siebie cały film. Pozostaje ostatnie dziesięć minut oglądania, gdy Michał oznajmia, że musi wyjść do toalety. Julia odpowiada, że zaraz film się kończy i będzie mógł iść, lecz Michał nalega i w pośpiechu wychodzi. Nie wraca niestety już do końca filmu. Julia czeka więc na niego pod toaletą, lecz chwila wydłuża się już do dwudziestu minut. Postanawia poświęcić się i wejść do męskiej kabiny. Od razu po otwarciu drzwi widzi Michała z torebką pełną tabletek LSD. Otwiera szerzej oczy ze zdumienia i krzyczy: “Myślałam, że z tym skończyłeś!”, na co chłopak odpowiada, że skończył, ale to pierwszy wyjątek od początków lipca. Julia mówi, że ją okłamał i nie chce mieć z nim więcej nic wspólnego. Wybiega z Arkadii, lecz wcale nie z płaczem. Jej myśli zostały oczyszczone - teraz wie, że Michał nie jest warty całego zachodu.

W Obozie (1) Julia idzie korytarzem szkolnym z Basią. Młodsza dziewczyna opowiada przyjaciółce o swoim związku z Maćkiem i przygodą z Maliną w centrum handlowym, kiedy nagle starsza zauważa plakat z dużym napisem "Obóz". Dziewczyny podchodzą bliżej i uważnie czytają to, co jest na nim zawarte. Okazuje się, że szkoła organizuje weekendowy obóz pod namiotami. Jakby tego było mało, namioty rozstawione zostaną w lesie przy dużym jeziorze z pomostem, na którym będzie można usiąść i odpocząć. Julia od razu prosi Basię, by z nią pojechała. Basia jest zdziwiona, że jej przyjaciółka tego chce, gdyż łono natury nie jest w jej guście. Julia, widząc konsternację drugiej, mówi, że nie będzie zgrywać divy i ten obóz przyda jej się do świeżego startu. W takiej sytuacji Basia zgadza się. Jeszcze w czwartkowy wieczór dziewczyny pakują się rozmawiając przez telefon. Następnego dnia są już zwarte i gotowe, więc wsiadają do szkolnego autokaru i wyjeżdżają poza granice Warszawy. Podczas jazdy, na Julię ciągle spogląda opiekun, Artur. Dziewczyna jest zmieszana. Po około godzinie wszyscy są już na miejscu. Julia i Basia od razu wybierają się na spacer po okolicy i okazuje się, że są to piękne tereny. W pewnym momencie mija je Artur i znacząco uśmiecha się do licealistki. Basia pyta się, co to miało oznaczać, a Julia odpowiada, że patrzył się na nią przez całą drogę w autokarze. Gimnazjalistka próbuje dociec, czy może coś z tego wyniknąć. Przyjaciółka odpowiada jej, że w sumie Artur jest przystojny. Pyta się również, czy pamięta, gdy poprzedniego dnia mówiła, jak to przyda jej się świeży start i mówi, wskazując na nauczyciela, że to może być jej świeży start.

W Obozie (2) Julia oznajmia Basi, że nie zamierza spać, by zająć się Arturem i muszą obmyślić plan “zdobycia” nauczyciela. Basia przystaje na taki układ mimo odczuwanej niechęci do pomysłu przyjaciółki. Obmyślenie planu zajmuje im około pół godziny. Dziewczyny zdążają wszystko sobie wytłumaczyć i objaśnić, by w nocy być już kompletnie przygotowanym. Po chwili gaszą światło w namiocie, by nie skupiać na sobie niepotrzebnego wzroku innych uczniów. O drugiej w nocy Julia wychodzi do Artura i przerażona mówi, że Basia topi się w jeziorze. Uczennica biegnie z nauczycielem na pomost. Nie spotykają tam jednak nikogo, co dziwi Artura. Julia mówi, że musiało jej się coś w takim razie przywidzieć. Artur odpowiada, że powinni wracać do namiotów, jednak dziewczyna łapie go za rękę i przyciąga. Zdziwiony nauczyciel pyta się, co robi, na co Julia odpowiada, że widziała, jak mężczyzna patrzył się na nią przez cały ubiegły dzień. Artur odpowiada, że to niedorzeczne, jednak Julia przerywa mu i pewna siebie całuje go. Nauczyciel nie broni się przed pocałunkiem.

W Zrobić to czy nie? Julia spotyka się z Basią w szkole. Opowiada koleżance o swoim postępującym związku z Arturem. Mówi, że wszystko jest cudowne, oprócz tego, że muszą się ukrywać. Wtem Artur podchodzi do dziewczyn i mówi Julii, że na długiej przerwie mogą spotkać się w kanciapie pod schodami, gdyż nikt tam nie wchodzi. Dziewczyna od razu zgadza się. Na miejscu okazuje się, że Artur chce ją zaprosić do kina samochodowego na wieczór. Julia pyta się, jak to, skoro jest to publiczne miejsce. Artur odpowiada, że będzie ciemno, a poza tym w samochodzie i tak prawie nic nie widać. Podekscytowana Julia nie może się doczekać. Wieczorem para siedzi w samochodzie zaparkowanym na dużym parkingu i ogląda Titanica. Obejmują się, gdy nagle Julia zauważa w samochodzie obok dyrektora Włodarczyka, co od razu mówi Arturowi. Chłopak natychmiastowo wyjeżdża z kina. Mówi, że mogą pojechać do jego mieszkania, bo Kamil wyszedł na spotkanie dotyczące sztuki. Julia zgadza się. Na miejscu dziewczyna nie zdąża zdjąć butów, a chłopak już całuje ją i zbliża się do łóżka. Julia nie spodziewała się takiego przyspieszenia wydarzeń, lecz jest gotowa na wszystko. Boi się, że nie tracąc dziewictwa z Arturem, chłopak rzuci ją, gdyż ma 22 lata i swoje potrzeby. Para spędza więc tego dnia swoją pierwszą noc razem.

W Zakazanym związku Julia idzie przez szkołę i mija swoją siostrę, Beatę, idącą za rękę z Michałem. Szturcha dziewczynę, po czym zaciąga ją na koniec korytarza. Pyta się retorycznie, czy musi zabierać jej nawet byłego chłopaka. Beata odpowiada, że po prostu tak się złożyło, gdyż na początku nawet nie wiedziała, kim jest Michał. Julia mówi, że nie chodzi tu już nawet o nią, lecz o to, że Michał jest uzależniony od LSD i może być niebezpieczny. Beata jest zszokowana informacją, lecz zmyśla siostrze, że o wszystkim wie i chłopak przyrzekł jej, że nigdy już tego nie weźmie.

W Miłości przede wszystkim Julia rozmawia z Basią, która mówi jej, że mają sporo spraw do obgadania, ale nie chce o nich mówić w szkolnej atmosferze, więc powinny pójść do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Dziewczyna przytakuje na propozycję. W kawiarni Basia mówi przyjaciółce, że widziała ostatnio Malinę, która chyba próbuje ucharakteryzować się na Bellę ze Zmierzchu, bo ciągle chodzi blada, lecz wymalowana mocną, czerwoną szminką i do tego jeszcze przefarbowała się na czarno. Julia śmieje się i odpowiada, że też ją widziała i wydaje się nawet, że trochę schudła. Po chwili Basia pyta się, co w związku z Arturem. Julia mówi, że jest cudownie, rozumieją się bez słów i do tego jest świetny w łóżku - żartuje sobie, że najlepszy, jakiego do tej pory miała. W pewnym momencie podchodzi do nich kelner, którym okazuje się Maciek.

W Gorzkich urodzinach (1) Julia organizuje swoje 18. urodziny w specjalnie wynajętym dla niej klubie ↑16. Od samego rana jest zawalona sprawami związanymi z imprezą, co doprowadza ją do zawrotów głowy. Jest już przemęczona przygotowaniami i wieczorem chce odpocząć w gronie znajomych, tym razem chyba odpuszczając sobie intensywne tańce. Już w klubie widzi się z Basią. Przyjaciółka życzy jej wszystkiego dobrego po wkroczeniu w dorosłość. Zaraz po tym dziewczyny siadają do oficjalnej kolacji urodzinowej. Rodzice Julii postarali się o catering, serwując krewetki i inne drogie owoce morza. Julia od razu bierze się za konsumpcję, lecz nagle poczuwa się niedobrze i ucieka do łazienki. Basia idzie za nią. Julia wymiotuje, a koleżanka pyta się, dlaczego aż tak źle się czuje. Dziewczyna odpowiada, że nie wie, bo krewetka była świeża. Basia żartuje, że może to ciąża, lecz Julii nie jest do śmiechu. Nagle konwersację przerywa im pracownica klubu, która woła Julię na niespodziankę. Na zewnątrz klubu dziewczyna widzi swoich rodziców, Erwina i Aurelię. Erwin mówi, że w związku z osiągnięciem przez córkę ważnego wieku, postanowili dać jej coś od siebie. Wtem dziewczyna widzi wjeżdżający czarny kabriolet warty pół miliona złotych. Jest zdumiona prezentem od rodziców, lecz nie cieszy się przez słowa Basi, o których cały czas myśli. Po cudownej imprezie i powrocie do domu postanawia przeprowadzić sobie test ciążowy. Wynik wychodzi pozytywny. Julii zapiera dech w piersiach.

W Gorzkich urodzinach (2) Julia spotyka się z Basią w parku. Jest zapłakana. Przyjaciółka pyta się, co się stało. Julia mówi, że Basia miała rację - dziewczyna jest w ciąży z Arturem. Basia nie wie, co odpowiedzieć i przytula koleżankę. Julia mówi, że nie wie, czy ujawnić to swojemu chłopakowi. Basia uważa, że on, jako osoba dojrzała emocjonalnie, wszystko zrozumie. Julia postanawia więc spotkać się z Arturem w kanciapie. Mężczyzna wita ją pocałunkiem i składa dziewczynie zaległe życzenia urodzinowe. Julia nie chce owijać w bawełnę i prosto z mostu mówi, że jest w ciąży. Artur otwiera usta ze zdumienia i w pierwszej chwili pyta się “Z kim?”, lecz zaraz po tym sam sobie odpowiada, że to raczej oczywiste, że z nim. Mówi również, że wyjście z sytuacji jest tylko jedno - Julia musi poddać się aborcji. Dziewczyna nie wierzy w słowa chłopaka. Mówi, że nigdy nie zgodzi się na aborcję, gdyż jest to zwykłe zabójstwo. Artur stawia jej więc ultimatum: albo zrobi aborcję, albo muszą się rozstać. Julia musi wybrać - albo zabije swoje dziecko, albo zostanie z nim kompletnie sama. Po tej rozmowie postrzega jednak Artura jako szowinistyczną świnię, więc mówi mu, że w takim razie to koniec. Artur dodaje, że ojcostwo dziecka nigdy nie może wyjść na jaw. Po jego wyjściu, Julia, opierając się o ścianę, płacze.

W Po złej stronie lustra (1) Julia otwiera drzwi naćpanej Beacie, która zaczyna śmiać się jej w twarz. Siostra od razu widzi jej rozszerzone źrenice i ogólny stan i mówi “Boże, wzięłaś to?”, po czym dodaje, że porozmawiają, gdy wróci do siebie i teraz każe jej iść spać, zanim zobaczą ją rodzice.

W Po złej stronie lustra (2) Julia siedzi obok śpiącej Beaty, kiedy ta się budzi. Gdy tylko zauważa otwarte oczy siostry, zaczyna krzyczeć z pytaniem, dlaczego wzięła LSD. Beata przeciąga się, lecz nie odpowiada bez zawahania. Mówi, że to było chyba dla zabawy. Julia odpowiada, że o ile rozumie i w sumie nie przeszkadza jej to, że Beata umawia się z jej byłym, to on mydli jej oczy, przez co dziewczyna schodzi na złą drogę. Beata mówi, że to ona podjęła decyzję o zażyciu narkotyku, lecz Julia odpowiada, że gdyby Michał nie miał przy sobie tabletek, to taka sytuacja nie miałaby miejsca. Ta wypowiedź trafia do Beaty.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki