FANDOM

“Impreza niezapomniana”
Sezon 2, Odcinek 19
Informacje
Premiera

18 lutego 2011

Chronologia
Poprzedni

Miłość przede wszystkim

Następny

Gorzkie urodziny (1)

Jest to dziewiętnasty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Tim dowiaduje się od Małgorzaty, że kobieta wyjeżdża na weekend do Gdańska. Mówi synowi, by nie zrobił nic głupiego. Mimo ostrzeżenia, Tim postanawia urządzić w swoim mieszkaniu imprezę, by ludzie zaczęli traktować go poważnie. Następnego dnia zaprasza do siebie wiele osób, w tym Roksanę oraz Zośkę. Obie dziewczyny są podekscytowane domówką, lecz Zośka szczególnie. Wieczorem pisze Timowi na Facebooku, że to będzie niezapomniana noc. Chłopak odpisuje, że chyba trochę przesadza, lecz Zośka twierdzi, że postara się, aby impreza była szczególna. Tim jest zaciekawiony tym, co planuje. Na imprezie chłopak spędza czas ze swoją dziewczyną, Roksaną, jednak 20 minut po rozpoczęciu zabawy, dzwonią do niej rodzice i każą jej wracać. Roksana tłumaczy, że są rygorystyczni. Wychodzi nawet nie żegnając się z Timem. Od razu po jej wyjściu do chłopaka podchodzi lekko wstawiona Zośka i mówi, że Roksana jej go kradnie. Tim nie wspomina, że to jego dziewczyna i zaczyna tańczyć z Zośką. Świetnie się bawią przez kilka godzin, nie zwracając uwagi na innych ludzi. Po kilku większych piwach przestają się kontrolować i Tim namiętnie całuje Zośkę.

Wątek poboczny Edytuj

Wojtek siedzi w sali lekcyjnej i myśli o Marysi. Uważa, że postradała zmysły i dochodzi do wniosku, że cały ten związek był mu kompletnie niepotrzebny, gdyż odciągał go od rzeczy, którą najbardziej kocha - nauki. Postanawia zostać po lekcjach w szkole i poobserwować niebo przez lunetę, jak to kiedyś miał w zwyczaju. Zauważa przez nią pewien jasny, poruszający się punkt. Porównuje widoczne niebo z mapą sklepienia i okazuje się, że nie jest on tam zaznaczony. Szybko zgłasza to swojej nauczycielce fizyki. Kobieta jest zdumiona - okazuje się, że Wojtek odkrył planetoidę. Fizyczka szybko dzwoni do prasy, która przyjeżdża, by przeprowadzić wywiad z młodym naukowcem. Dyrektor Włodarczyk osobiście dziękuje uczniowi za rozsławienie szkoły. Wojtek jest zszokowany nagłym obrotem wydarzeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki