FANDOM

Hubert Markowski
Informacje
Pełne imię Hubert Markowski
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1993
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Brąz
Powiązania
Związki Malina Wiśniewska (dziewczyna)
Inne
Pierwszy odcinek Zazdrość (203)

Hubert Markowski to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest niebezpiecznym wyrzutkiem społeczeństwa. Raz już nie zdał, a także był w zakładzie poprawczym. Jest tęższy, lecz nie aż na tyle, by nazwać go grubym. Ma bardzo krótko przystrzyżone, wręcz przy samej głowie, ciemnobrązowe włosy i brązowe oczy. Ubiera się zwykle w dresy i za duże, porwane bluzy. Lubi używać swoich mięśni, czyli mówiąc krótko bić się.

Historia postaci Edytuj

Sezon 2 Edytuj

W Zazdrości Hubert pojawia się po raz pierwszy. Wpada na niego Renata podczas castingu do “O zachodzie słońca”, gdyż podekscytowana nie zauważa go. Skulony chłopak zaczyna mówić “Cholera, uważ...”, lecz podnosi głowę i spogląda głęboko w jej brązowe oczy, przez co nie kończy zdania. Zamiast tego przedstawia się dziewczynie. Renata zauważa bliznę pod okiem chłopaka i ogólny zaniedbany stan, więc mówi, że myślała, iż osoby takie jak on nie angażują się w życie szkoły. Hubert odpowiada, że to prawda, lecz został zmuszony do spędzania większej ilości czasu w szkole, bo i tak już raz nie zdał. Dziewczyna jest pod wrażeniem jego władczego zachowania. Całe zdarzenie widzi Adrian, który jest zazdrosny o Renatę.

W Zespole Hubert coraz lepiej poznaje się z Renatą i dziewczyna postanawia umówić się z nim wreszcie na normalną randkę do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Podchodzi więc do niego po zajęciach teatralnych i pyta się, czy chce z nią tam dziś pójść. Niestety Hubert odpowiada, że takie publiczne, "mainstreamowe" miejsca nie są w jego guście. Renata jednak bardzo nalega, by chłopak z nią tam poszedł i pod presją w końcu się zgadza. Hubert idzie więc z Renatą do ₳ɯɛsoʍɛ Café. Chłopak czuje się głupio pod wejściem do kawiarni i musi wezbrać siły psychiczne, by ruszyć dalej. Randkowicze przystają więc na moment, kiedy to Renata zauważa niedaleko kręcącego się Adriana, który dyskretnie spogląda w ich stronę. Krzyczy “Śledzisz nas?”, lecz Hubert mówi, że on się tym zajmie. Szybko podbiega do Adriana i uderza go pięścią w brzuch. Renata krzyczy, żeby przestał, lecz się jej nie słucha. Adrian nie chce stracić moralnej twarzy, więc oddaje Hubertowi. Jako sportowiec ma większe mięśnie od rywala, lecz nie jest aż tak bezwzględny. Po kilku większych ciosach Hubert przewraca się. Mówi, że jeszcze się z nim policzy i ucieka z miejsca zdarzenia.

W Topionych smutkach (1) Hubert jest w barze dla dorosłych Drinker, kiedy wpada na niego Malina. Przeprasza go, plącząc się w wypowiedziach. Hubert pyta się, gdzie tak pędzi, a Malina odpowiada, że do toalety. Chłopak mówi, że zaprasza ją jeszcze na parę kolejek, a potem "pozwoli" jej pójść do toalety. Malina przystaje na propozycję. Po 20 minutach jest już tak wstawiona, że nie jest w stanie sama dojść do łazienki. Hubert pomaga jej w tym i wchodzi z nią do damskiej ubikacji. Postanawia wykorzystać sytuację i zmusza ją do seksu w kabinie. Dziewczyna jest tak pijana, że nie potrafi się przeciwstawić.

W Topionych smutkach (2) Hubert stoi z kolegami, kiedy podchodzi do niego Malina i całuje go w usta. Jego koledzy wzdrygają brwiami i mówią, że nie wiedzieli, że Hubert ma dziewczynę. Chłopak odpowiada, że też nie wiedział, na co Malina mówi, by się nie wygłupiał. Koledzy Huberta odchodzą, po czym chłopak pyta się dziewczyny, co wyprawia, a Malina nie odpowiada, tylko w dalszym ciągu całuje go, by siedział już cicho.

W Nieświadomości Hubert przychodzi na kolejną próbę sztuki teatralnej. Renata pyta się na niej, którą scenę będą dziś ćwiczyć, a Kamil odpowiada, że scenę pocałunku między Magdą, czyli Renatą, a Markiem, czyli Hubertem. Oboje są co do tego równie nieentuzjastyczni. Renata cmoka Huberta w usta, a Kamil śmieje się i pyta chłopaka, jak dziewczyna całuje. Roksana wcina się w konwersację mówiąc, że taki pocałunek to nie pocałunek. Hubert przerywa radosne chwile przyjaciół docinając dziewczynie, że dopiero co olała go dla Adriana, a już bierze się za kolejnego i dodaje, że jeśli tak mają wyglądać próby, to nie zamierza w tym brać udziału.

W Powrocie w czerni Hubert widzi w szkole Malinę z kolczykiem w wardze, w krótkich, czarnych włosach, jeansowych spodenkach, czarnych rajstopach, glanach oraz wymalowaną mocną, czerwoną szminką. Nie poznaje jej, lecz mówi, że wygląda świetnie i całuje. Dziewczyna ślepo patrzy w otchłań jego oczu i odpowiada: “Tak też się czuję.”

W Po złej stronie lustra (2) Hubert wychodzi z toalety w ₳ɯɛsoʍɛ Café i widzi Malinę przy jednym stoliku z Timem. Podchodzi do nich i agresywnie mówi do chłopaka, co tu robi z jego dziewczyną. Malina odpowiada mu, żeby dał spokój, lecz Hubert każe wstać młodszemu koledze. Gdy to robi, łapie go za kołnierz i mówi, że jeśli jeszcze raz zbliży się do Maliny, to go zabije. Dziewczyna mówi, że nie może zastraszać jego przyjaciół. Hubert nie słucha się jej i mówi “Wychodzimy.” Malina wybiega za chłopakiem, po czym on przyciska ją do muru pod kawiarnią za szyję. Szepcze jej do ucha, że to on tu wydaje rozkazy i całuje ją przestraszoną.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki