FANDOM

Henryk Bartender
Informacje
Pełne imię Henryk Bartender
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1960
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Ciemnoszare
Powiązania
Rodzina Zośka Bartender (córka)

Alina Makowska (szwagierka)

Inne
Pierwszy odcinek Domowe problemy (2) (107)

Henryk Bartender to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest ojcem Zośki i wieloletnim alkoholikiem. Ma ciemnozielone oczy i ciemnoszare włosy z dłuższymi bokobrodami.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Domowych problemach (2) Henryk pojawia się po raz pierwszy. Leży on w domu kompletnie pijany, kiedy przychodzi dyrektor Włodarczyk.

W Rodzicu z przypadku (2) Henryk pojawia się na sali sądowej z Zośką i Aliną Makowską. Rozpoczyna się sprawa o przyznanie praw rodzicielskich Alinie. Zośka nie broni ojca i przyznaje, że od momentu śmierci mamy potrafi tylko pić. Henryk natomiast przyznaje się do alkoholizmu. Po kilku godzinach sprawy wygrywa ją Alina i przejmuje kontrolę nad Zośką. Henryk żegna się z Zośką przed jego wyjazdem na odwyk. Przeprasza ją za wszystkie ciężkie lata i mówi, że ma nadzieję, że Zośka jeszcze do niego wróci.

Sezon 2 Edytuj

W Presji Henryk wychodzi z odwyku i odwiedza Alinę oraz Zośkę. Szwagierka mówi mu, że wygląda świetnie. Po chwili krzyczy do jego córki, by przyszła. Zośka przychodzi, lecz nie wie, czy się cieszyć, czy może płakać. Henryk mówi, że jeszcze raz przeprasza za wszystko i teraz będzie już inaczej. Dziewczyna nie jest pewna co do jego słów, lecz próbuje w nie wierzyć. Zośka żegna się więc z ciocią i wraca z Henrykiem do swojego domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki