FANDOM

Helena Seredyniec
Informacje
Pełne imię Helena Seredyniec
Płeć Kobieta
Rok urodzenia 1965
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Bordo
Powiązania
Rodzina Michał Seredyniec (syn)
Związki Radosław Seredyniec (mąż)
Inne
Pierwszy odcinek Ukryta prawda (118)

Helena Seredyniec to fikcyjna bohaterka serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest matką Michała Seredyńca. Jest wierna Kościołowi i typowemu modelowi rodziny - nie uznaje rozwodów i homoseksualizmu. Dla wszystkich jest jednak bardzo miła. To ona jest głową swojej rodziny, a nie jej mąż. Ma brązowe oczy i bordowe włosy do łopatek z prostą, przydługą grzywką. Lubi ubierać się w stroje typowe dla sekretarek i nosić staromodne obcasy.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Ukrytej prawdzie Helena pojawia się po raz pierwszy. Jest u siebie w domu z Radosławem, kiedy przychodzi Michał i przedstawia ją swojej dziewczynie, Julii. Wyznaje jej, że Michał wiele razy wspominał o niej w domu. Dziewczynie jest z tego powodu bardzo miło. Później woła syna, by zszedł na dół, tym samym przeszkadzając mu i Julii.

Sezon 2 Edytuj

W Zespole Helena wchodzi do pokoju Michała, który siedzi przy komputerze i mówi, że nie może patrzeć, jak jego syn tak marnuje swój talent muzyczny. Michał, nie mając już nic do stracenia, uważa, że jego matka ma rację i powinien coś zrobić w tym kierunku. Postanawia założyć zespół.

Związki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki