FANDOM

“Droga dziewczyna”
Sezon 2, Odcinek 24
Informacje
Premiera

1 kwietnia 2011

Chronologia
Poprzedni

Po złej stronie lustra (2)

Następny

Tajemnica

Jest to dwudziesty czwarty odcinek drugiego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Basia odwiedza Maćka podczas pracy w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Całuje go na powitanie i pyta się, jak minął mu dzień. Chłopak odpowiada, że męcząco, gdyż najpierw siedział siedem godzin w szkole, a teraz jeszcze pracuje obsługując klientów kawiarni. Basia robi sztuczną smutną minę, po czym mówi Maćkowi, że może powinien zasponsorować im odprężającą kolację w czwartek w restauracji Vintage. Chłopak mówi, że to chyba najdroższa restauracja w mieście, lecz Basia odpowiada, że przecież go stać. Maciek odpowiada, że mimo wszystko w czwartek pracuje. Basia nie daje za wygraną i mówi, że w takim razie mogą pójść tam w piątek. Chłopak niechętnie zgadza się. Przez kilka dni ma czas dla siebie i swoich myśli, po czym dochodzi do oczywistych wniosków, które zamierza przedstawić dziewczynie jeszcze przed wejściem do restauracji. W piątek więc para spotyka się przed drzwiami Vintage, gdzie Basia krzyczy na Maćka, żeby się pospieszył, bo spóźnią się z rezerwacją na godzinę 19:00. Chłopak odpowiada, że nie została ona w ogóle dokonana. Zdenerwowana Basia pyta się, dlaczego, a Maciek spokojnie odpowiada, że zauważył, że przez dziewczynę całkowicie się zmienił. Nie ma czasu i pieniędzy na imprezy, które w życiu kochał zawsze najbardziej. Uważa, że przez natłok obowiązków nawet nie dostrzegł, że jest tym związkiem już kompletnie znudzony. Basia odpowiada, że jeśli tak to chce zakończyć, to może i dobrze się dzieje, gdyż jest zwykłym niewychowanym kretynem.

Wątek poboczny Edytuj

Adrian ćwiczy strzelanie do bramki na pustej sali gimnastycznej. Próbuje udoskonalić wszystkie elementy swojej gry, by być jak najlepszym. Wtem rozbrzmiewa dzwonek na kolejną lekcję. Mimo tego Adrian zostaje na sali i dalej ćwiczy. Nagle drzwi do niej otwiera dyrektor Włodarczyk. Widząc Adriana pyta się, co tu robi. Chłopak odpowiada, że gra w piłkę nożną. Włodarczyk mówi, że podziwia jego determinację, ale równocześnie pyta się, czy przypadkiem nie ma teraz lekcji. Adrian odpowiada, że możliwe. Dyrektor prosi go, by wyszedł z sali i wybrał się natychmiast do jego gabinetu. Na miejscu pyta się ucznia, czy nie ma mu nic do powiedzenia. Adrian mówi, że zbliżają się kolejne ważne zawody i naprawdę musi się podszkolić. Włodarczyk odpowiada, że naprawdę próbuje to zrozumieć, ale chłopak ma w tym momencie aż sześć zagrożeń końcoworocznych i taki stosunek do nauki może skończyć się źle, więc jeśli jeszcze raz zauważy, że Adrian z premedytacją opuszcza zajęcia szkolne, skończy się to naganą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki