FANDOM

“Domowe problemy (2)”
Sezon 1, Odcinek 7
Informacje
Premiera

30 października 2009

Chronologia
Poprzedni

Domowe problemy (1)

Następny

Kręte drogi

Jest to siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Nowa szkoła.

Wątek główny Edytuj

Po lekcjach dyrektor Włodarczyk wybiera się do domu Bartenderów. Drzwi otwiera Zośka i dziwi się, kogo przed nimi zastaje. Dyrektor mówi, że otrzymał o dziewczynce pewne niepokojące informacje i chciałby sprawdzić jej sytuację rodzinną. Zośka odpowiada, że nikogo nie ma, lecz dyrektor nalega. W końcu wchodzi do środka. Odkrywa, że w domu leży kompletnie pijany ojciec dziewczynki, Henryk Bartender. W całym mieszkaniu jest straszny bałagan. Zośka tłumaczy, że jej ojciec jest alkoholikiem. Dyrektor mówi, że musi jeszcze z nim trochę wytrzymać, lecz nie zostawi tak tej sprawy.

Wątek poboczny Edytuj

Maciek i Malina wybierają się do klubu ↑16. Dziewczyna zastanawia się, jak wpuszczą ich do środka, skoro, jak sama nazwa wskazuje, trzeba mieć ukończone 16 lat. Maciek tłumaczy, że to nie będzie trudne, gdyż wiele razy już tu był i go znają. Chłopak ma rację i wpuszczają ich bez problemu. W klubie randkowicze zaczynają ze sobą tańczyć do skocznej muzyki. Chwile relaksu zostają przerwane przez dawnych znajomych napotkanych przez Maćka. Zostawia on dla nich Malinę. Smutna dziewczyna chce wyjść z klubu, lecz przy wyjściu łapie ją Maciek i pyta się, o co chodzi. Malina mówi, że przyszła tu tylko dla niego i myślała, że może coś z tego być. Maciek odpowiada, że wcale nie była w błędzie i całuje ją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki