FANDOM

Adrian Borowski
Informacje
Pełne imię Adrian Borowski
Płeć Mężczyzna
Rok urodzenia 1993
Kolor oczu Błękitne
Kolor włosów Jasny brąz
Powiązania
Rodzina Bernadeta Borowska (matka)
Arkadiusz Borowski (ojciec)
Związki Renata Majczyk (ex-dziewczyna)
Inne
Pierwszy odcinek Nowe początki (1) (101)

Adrian Borowski to fikcyjny bohater serialu młodzieżowego Nowa szkoła. Jest typowym sportowcem, który niezbyt przejmuje się nauką. Ma błękitne oczy i bardzo krótkie, ścięte przy głowie jasnobrązowe włosy. Nie jest najprzystojniejszy, ale ze względu na swoje mięśnie podoba się wielu dziewczynom.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

W Nowych początkach (1) Adrian pojawia się po raz pierwszy. Jest widoczny wśród wielu uczniów w klasie licealnej.

W Walce o sławę Renata umawia się z Adrianem na kolację w restauracji. Podczas spotkania słabo się dogadują, lecz Adrian bardzo podlizuje się dziewczynie, co skłania ją do dania szansy tej znajomości.

W Krętych drogach Renata ponownie umawia się z Adrianem. Tym razem spotykają się w ₳ɯɛsoʍɛ Café, gdzie najczęściej wybierają się uczniowie Zespołu Szkół nr 7. Podczas spotkania Renata i Adrian rozmawiają, gdy w pewnej chwili do lokalu wchodzi Julia. Renata szybko przysuwa się do Adriana i całuje go. Całe zdarzenie widzi Kassówna, która od razu esemesuje do koleżanek z nową plotką.

W Nieoczekiwanej miłości Adrian spotyka się z Renatą na najbardziej zatłoczonym korytarzu w szkole. Dziewczyna rzuca się na niego z pocałunkiem na dzień dobry. Dokładnie sekundę po tym zaczyna ona grzebać w torbie, by po chwili "przypadkowo" wypadł z niej test ciążowy. Adrian pyta się, po co jej on, a dziewczyna odpowiada, że trzeba zawsze być przygotowanym. Tłumy przechodzące obok zdążyły obejrzeć całe zdarzenie.

We Wzlotach i upadkach Adrian przechodzi obok Renaty akurat wtedy, gdy dziewczyna opowiada koleżankom, jak to jest z chłopakiem tylko dlatego, by o niej mówiono. Słysząc to szybko usuwa się ze wzroku Renaty. Po lekcjach czeka nad nią pod szkołą, by przeprowadzić poważną rozmowę. Gdy dziewczyna wychodzi, Adrian od razu mówi, że słyszał wszystko to, co powiedziała i zrywa z nią, nie dając jej nawet szansy na wyjaśnienie.

W Ukrytej prawdzie Adrian idzie szkolnym korytarzem, kiedy podchodzi do niego Renata. Chłopak mówi, że nie zamierza mieć już z nią nic wspólnego. Renata łapie go za ramię i prosi, by dał jej chociaż moment wyjaśnienia po szkole w ₳ɯɛsoʍɛ Café. Adrian niechętnie zgadza się. Kilka godzin później dawna para spotyka się tam. Renata tłumaczy, że koleżanki kazały jej wystawić ich związek na próbę i zmusiły ją do powiedzenia tego przy nim. Adrian wierzy w to, a radosna Renata przysuwa się do niego i chce pocałować, lecz on odwraca głowę. Mówi, że póki co mogą zostać przyjaciółmi, ale niczym więcej.

Sezon 2 Edytuj

W Zazdrości Adrian przechadza się szkolnym korytarzem z Renatą, kiedy to mijają duży plakat reklamujący castingi do nowej szkolnej sztuki, “O zachodzie słońca”. Dziewczyna mówi przyjacielowi, że chciałaby się zgłosić do głównej roli, lecz nie wie, czy to dobry pomysł. Adrian odpowiada, że powinna być to jej decyzja, a Renata mówi, że od zawsze kręciło ją aktorstwo. Postanawia więc przyjść na casting, który odbywa się w szkolnej auli. Odgrywa tam swoją ulubioną scenę z “Romea i Julii”. Adrian jest pełen podziwu. Kamil, reżyser sztuki, nawet na tyle, że od razu proponuje Renacie główną rolę w sztuce. Dziewczyna natychmiastowo zgadza się i jest na tyle podekscytowana, że nie zauważa idącego Huberta i wpada na niego. Skulony chłopak zaczyna mówić “Cholera, uważ...”, lecz podnosi głowę i spogląda głęboko w brązowe oczy Renaty, przez co nie kończy zdania. Zamiast tego przedstawia się dziewczynie. Renata zauważa bliznę pod okiem chłopaka i ogólny zaniedbany stan, więc mówi, że myślała, iż osoby takie jak on nie angażują się w życie szkoły. Hubert odpowiada, że to prawda, lecz został zmuszony do spędzania większej ilości czasu w szkole, bo i tak już raz nie zdał. Dziewczyna jest pod wrażeniem jego władczego zachowania. Całe zdarzenie widzi Adrian, który jest zazdrosny o Renatę.

W Zespole Adrian rozmawia z Renatą o tym, że umówiła się do ₳ɯɛsoʍɛ Café z Hubertem. Chłopak jest zazdrosny, lecz zachowuje kamienną twarz, a nawet cieszy się ze swoją byłą dziewczyną. Kilka godzin później pod kawiarnią zauważa go Renata i krzyczy “Śledzisz nas?”, lecz Hubert mówi, że on się tym zajmie. Szybko podbiega do Adriana i uderza go pięścią w brzuch. Renata krzyczy, żeby przestał, lecz się jej nie słucha. Adrian nie chce stracić moralnej twarzy, więc oddaje Hubertowi. Jako sportowiec ma większe mięśnie od rywala, lecz nie jest aż tak bezwzględny. Po kilku większych ciosach Hubert przewraca się. Mówi, że jeszcze się z nim policzy i ucieka z miejsca zdarzenia. Renata podbiega do Adriana i pyta się, czy nic mu się nie stało i dlaczego za nimi przyszedł. Chłopak pomija pierwsze pytanie i odpowiada, że był zazdrosny. Renata lekko uśmiecha się i mówi, że go kocha, ale myślała, że to nieodwzajemnione uczucie. Adrian całuje ją bez słów.

W Obozie (1) Adrian siedzi właśnie w szatni po długim meczu piłki nożnej. Przebiera się ze swoimi kumplami z drużyny, co jakiś czas śmiejąc się wniebogłosy. Strzelił on dziś dwa ważne gole, przez co wszyscy mu gratulują. Chłopak jest z siebie dumny. Po zmianie ubioru żegna się ze wszystkimi i wychodzi z hali sportowej. Pod wyjściem ktoś skacze na niego. Chłopak jest zdziwiony, gdyż nie spodziewał się tu nikogo po 21:00. Okazuje się, że to Renata. Adrian pyta się, co tu robi, a dziewczyna odpowiada, że przyszła się przywitać. Po chwili smutna zadaje pytanie, czy się nie cieszy, lecz chłopak odpowiada, że cieszy się i całuje ją. Renata wypytuje się również o mecz swojego chłopaka. Adrian mówi, że poszedł świetnie i on sam strzelił dwa gole. Renata wręcz ignoruje jego wypowiedź, mówi “To super” i zarządza, by jutro się spotkali. Adrian mówi, że niestety nie może, bo ma wtedy kolejny trening. Dziewczyna proponuje więc pojutrze, lecz chłopak również ma trening. Mówi także, że teraz często będzie miał treningi, gdyż rozpoczął się właśnie jesienno-zimowy sezon piłkarski. Renata z wyrzutem pyta się, kiedy w końcu znajdzie dla niej czas. Adrian odpowiada, że nie wie, gdyż od wszystkiego zależy jego kariera piłkarska i dziewczyna powinna dać mu trochę wolnej przestrzeni. Renata jest wzburzona i idzie do domu.

W Obozie (2) Adrian odbiera telefon od Renaty, która próbuje wytłumaczyć mu zaistniałą sytuację - mówi, że była zestresowana i przeprasza za swoje zachowanie. Prosi też, by chłopak spotkał się z nią po treningu choć na moment. Niestety Adrian odpowiada, że jak bardzo by nie chciał, to nie ma czasu. Renata mimowolnie podejrzewa, że jej chłopak ma inną. Postanawia pójść pod halę, w której odbywają się jego treningi, zaczekać aż wyjdzie i śledzić go. Tak też robi. Widzi, że Adrian nie idzie w kierunku swojego osiedla, tylko całkiem gdzie indziej. W końcu podchodzi do jakiegoś bloku i wchodzi do niego. Renata jest pewna, że idzie do mieszkania swojej drugiej dziewczyny. Szybko wbiega za nim do tego samego mieszkania i krzyczy: “Wiedziałam, że mnie zdradzasz!” Ku jej zdziwieniu widzi Adriana w towarzystwie jakiegoś kolegi. Chłopak jest zdumiony zachowaniem swojej dziewczyny. Tłumaczy jej, że to kolega z drużyny, którego nie było na treningu i przynosi mu układ gry na następny mecz. Renata zaczyna mówić “Przepra...”, lecz Adrian przerywa jej i mówi, że myślał, że się zmieniła i nie może tego dalej ciągnąć, tym samym zrywając z nią.

W Presji Adrian przygotowuje się na kolejny, bardzo ważny mecz. Od niego zależy, czy jego drużyna przejdzie do mistrzostw wojewódzkich. Chłopak i tak jest już pod dużą presją, gdy nagle widzi na treningu, że na trybunach siadają jego rodzice - Arkadiusz i Bernadeta. Przez to czuje się jeszcze bardziej spięty i przestaje trafiać do bramki. Jego drużyna jest na niego wściekła. Po treningu Adrian podchodzi do swoich rodziców, którzy mówią mu, że są zawiedzeni jego dzisiejszą postawą na boisku. Bernadeta dodaje również, że jeśli dalej będzie tak grał, przestaną oni płacić za jego treningi, skoro nie daje to efektów. Adrian jest zły i mimo wielu klasówek w tygodniu szkolnym, zostaje na boisku kilka godzin dłużej, by mógł doszkolić się w celowaniu.

W Drogiej dziewczynie Adrian ćwiczy strzelanie do bramki na pustej sali gimnastycznej. Próbuje udoskonalić wszystkie elementy swojej gry, by być jak najlepszym. Wtem rozbrzmiewa dzwonek na kolejną lekcję. Mimo tego Adrian zostaje na sali i dalej ćwiczy. Nagle drzwi do niej otwiera dyrektor Włodarczyk. Widząc Adriana pyta się, co tu robi. Chłopak odpowiada, że gra w piłkę nożną. Włodarczyk mówi, że podziwia jego determinację, ale równocześnie pyta się, czy przypadkiem nie ma teraz lekcji. Adrian odpowiada, że możliwe. Dyrektor prosi go, by wyszedł z sali i wybrał się natychmiast do jego gabinetu. Na miejscu pyta się ucznia, czy nie ma mu nic do powiedzenia. Adrian mówi, że zbliżają się kolejne ważne zawody i naprawdę musi się podszkolić. Włodarczyk odpowiada, że naprawdę próbuje to zrozumieć, ale chłopak ma w tym momencie aż sześć zagrożeń końcoworocznych i taki stosunek do nauki może skończyć się źle, więc jeśli jeszcze raz zauważy, że Adrian z premedytacją opuszcza zajęcia szkolne, skończy się to naganą.

Związki Edytuj

  • Renata Majczyk
    • Pierwszy raz:
      • Rozpoczęcie: Kręte drogi (108)
      • Zakończenie: Wzloty i upadki (115)
        • Powód: Adrian usłyszał, że Renata jest z nim tylko po to, by wzbudzać sensacje.
    • Drugi raz:
      • Rozpoczęcie: Zespół (205)
      • Zakończenie: Obóz (2) (208)
        • Powód: Renata nie potrafiła zaufać Adrianowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki